پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اومتیتی و راکیتیچ در بارسلونا ماندنی هستند

کد خبر : 89779  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
راکیتیچ و اومتیتی برنامه ای برای خروج ندارند

اختصاصی بارسا نیوز - این دو بازیکن میخواهند در بارسلونا باشند.

 

طبق گزارش موندو ، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی در حال حاضر هیچ تردیدی برای ادامه فعالیت حضور خود در بارسلونا ندارند. با توجه به شرایط این دو بازیکن آن ها در لیست فروش باشگاه هستند اما آن ها شخصا هیچ تمایلی برای ترک نیوکمپ ندارند و میخواهند ادامه بدهند.

 

بارسلونا در ماه های گذشته فرنکی دی یانگ جواهر هلندی را جذب کرد که هم پست راکیتیچ است و از طرف دیگر بارسلونا تودیبو را جذب کرده و در حال تلاش برای نهایی کردن انتقال ماتیاس ده لیخت است بازیکنانی که هم پست بیگ سام هستند. اگر والورده به کارش ادامه دهد هافبک کروات خیالش برای فصل بعد آسوده است چرا که او میداند که زیر نظر والورده بازی های زیادی را بازی میکند و نگران این مسئله نیست. راکیتیچ در فصل گذشته پیشنهاد جذاب پاریسن ژرمن را رد کرد و از علاقه اینتر میلان نیز کاملا آگاه است.

 

اومتیتی قهرمان جهان در این فصل به علت مصدومیت دیدار های زیادی را از دست داد اما حالا باور دارد که این مصدومیت را به خوبی کنترل کرده و بزودی نیز آن ها را فراموش خواهد کرد. اومتیتی اعتماد به نفس بالایی دارد و اعتقاد دارد که اگر در فرم همیشگی باشد او در ترکیب اصلی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.