پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : والورده در بارسلونا ادامه میدهد . او مربی باهوش و فروتنی است

کد خبر : 89829  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 خرداد 1398
اکنون تمام تمرکز بارسلونا روی فتح کوپادلری است .

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو میگوید فتح لالیگا توسط بارسلونا یک دستاورد بزرگ است . رئیس بارسلونا اصرار دارد که باید با وجود شکست مقابل لیورپول به تیم خود افتخار کنند .

 

بارتومئو گفت :

ما یک بار دیگر با فاصله زیاد قهرمان لالیگا شدیم . ( این قهرمانی ) 3 هفته زودتر از پایان فصل و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم و 19 اختلاف امتیاز نسبت به تیم سوم بدست آمد . آنها هرچه میخواهند بگویند زیرا تلاش میکنند که این قهرمانی را کم جلوه دهند .

 

بارتومئو که در جمع اعضای رسمی باشگاه صحبت میکرد افزود :

بخشی از طرفداران احساس نارضایتی میکنند  . ما اعتقاد زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم و شکست در آنفیلد پس از نتیجه عالی بازی رفت و زمانی که هنوز اتفاق رم در حافظه ها باقی مانده بود ( علت این ناراحتی است ) .

 

من میخواهم دوباره اعلام کنم که چقدر به این تیم و خدمتی که به باشگاه میکنند افتخار میکنم . ما باید به بارسلونا افتخار کنیم : به خاطر آنچه در زمین انجام میدهیم , به خاطر اینکه چگونه اینکار را انجام میدهیم و به خاطر آنچه که ما نشان میدهیم

 

رئیس بارسلونا که در جمع صدها نفر از جامعه باشگاه صحبت میکرد افزود :

من میخواهم که ما تمرکزمان را روی فینال کوپا دل ری قرار دهیم .  شما میدانید که فتح 2 گانه در تاریخ ما چه معنایی دارد . ما باید تا زمانی که هنوز فصل به اتمام نرسیده روی کسب دستاوردها تمرکز کنیم .

 

بارتومئو همچنین درمورد والورده نیز صحبت کرد و به ستایش سرمربی پرداخت :

فردی فروتن , با احترام و باهوش مربی تیم ماست که در حال کمک به ما و ارزش های ماست . من در حال اشاره به ارنستو والورده هستم , کسی که به او اعتماد داریم .

 

رئیس بارسلونا همچنین تاکید کرد که هنوز 2 سال دیگر از ماموریت والورده باقی مانده است :

با حداکثر قدرت , اشتیاق و اعتماد او همراه خواهد بود .

 

بارتومئو همچنین در مورد مسائل اقتصادی صحبت کرد :

ما در دنیای ورزش یک استثنا هستیم . این باعث میشود تا ما برای تضمین پایداری اقتصاد باشگاه تلاش زیادی انجام دهیم . ما به مدل باشگاه که قدرت آن از طریق اعضا تصمیم گیری میشود افتخار میکنیم . همچنین ما به اینکه ارزان ترین بلیط اروپا را داریم و پرداخت 30 درصد بلیط در سفرهای راه دور لیگ قهرمانان و طرح هایی مانند اسپای بارسا که بدون تاثیرگذاری بر بودجه درحال اجرای آن هستیم .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.