پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فصل 2018/19 بارسلونا از نگاه آمار و ارقام

کد خبر : 89966  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 خرداد 1398
نگاهی مختصر به آمار تیم در فصل اخیر

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا, فصل ۲۰۱۸/۱۹ بلوگرانا با باخت ناگوار مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری به اتمام رسید و اکنون زمان آن رسیده که آمار این ده ماه را مرور کنیم:

 

 

راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو و آلبا: بیشترین بازی

هر کدام از این چهار نفر ۵۴ بازی انجام دادند؛ در حالی که جرارد پیکه بیشترین زمان حضور در میدان با ۴۶۸۰ دقیقه را به ثبت رساند.

 


 

۳۶ بازیکن مختلف

ارنستو والورده از بازیکنان بسیاری در این فصل استفاده کرد که ۸ نفر از بارسا بی بودند. همچنین او در بازی برابر هوئسکا، جوان ترین تیم ۲۴ سال اخیر بارسلونا را به میدان فرستاد.

 

 

۱۷ گلزن متفاوت

مسی (۵۱)، سوارز ۲۵)، دمبله (۱۴)، کوتینیو (۱۱)، پیکه (۷)، راکیتیچ (۵)، مالکوم (۴)، ویدال و آلبا (۳)، آلنا، لنگلت، مونیر و دنیس سوارز (۲) و  همچنین روبرتو، سمدو و رافینیا یک بار برای بارسلونا گلزنی کردند.

 


 

چهار نفر با +۳۵۰۰ پاس

راکیتیچ بیشترین پاس را با 3956 به ثبت رساند. بوسکتس، آلبا و پیکه نیز با به ترتیب 3845، 3767 . 3502 پاس در رتبه‌های بعدی حضور دارند.

 


 

برتری‌های آماری در بین تیم‌های لالیگا

در مجموع تمامی رقابت‌ها، بارسلونا با 138 گل، 394 شوت در چارچوب، 39669 پاس، 88.2 درصد پاس صحیح، 63.78 درصد مالکیت توپ و 2.3 گل بر بازی بهترین آمار را در بین تیم‌های لالیگا به ثبت رساند.

 


 

گلزنی به 26 تیم

بارسلونا در فصل اخیر، حداقل یک گل در برابر 26 حریف مختلف با 33 دروازه‌بان متفاوت به ثمر رساند. در بین این تیم‌ها سویا با 16 و رئال مادرید و لوانته با 10 گل بزرگ‌ترین قربانیان به حساب‌ می‌آیند.

 

 

کینگ لئو!

لیول مسی در این فصل هم نقشی انکارناپذیر در تهاجم تیم ایفا کرد و توانست با به ثمر رساندن 51 گل در تمام رقابت‌ها که 36 تای آن مربوط به لالیگا بود، برای سومین سال متوالی پیچیچی و کفش طلا را بدست آورد. علاوه بر این، لئو در آستانه به پایان رسیدن چمپیونزلیگ، با 12 گل بهترین عملکرد را در این زمینه به ثبت رسانده‌است.

 

او همچنین موفق شد در بازی رفت مقابل لیورپول، با یک ضربه آزاد دیدنی 600مین گل خود را به ثمر برساند که هشتیمن گل فصل او از طریق ضربات ایستگاهی مستقیم به حساب می‌آمد. 

 

در ادامه رکورد‌شکنی‌ها، فوق ستاره آرژانتینی توانست رکورد بیشترین گل زده برای یک تیم در لیگ‌های معتبر اروپایی را شکسته و تنها پله با 643 گل برای سانتوس را در این زمینه بهتر از خود ببیند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.