پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ میخواهد فقط در بارسلونا ادامه دهد

کد خبر : 89970  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 خرداد 1398
راکیتیچ نمیخواهد بارسلونا را ترک کند

اختصاصی بارسا نیوز - راکیتیچ برنامه ای برای خروج ندارد.

 

طبق گزارش اسپورت ، بعد از حذف در لیگ قهرمانان اروپا و شکست در فینال کوپا دل ری بارسلونا پروژه خروج برخی از بازیکنان را شروع کرده است. بازیکنی که احتمال خروجش وجود دارد ایوان راکیتیچ بوده هر چند کار بسیار دشواری است چرا که او نمیخواهد بارسلونا را ترک کند.

 

راکیتیچ فصل را با طعم بدی به پایان رساند ! هافبک کروات در دیدار های مهم این فصل دیدار هایی چون فینال کوپا دل ری و بازی مقابل لیورپول عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در پایان بازی نیز عنوان کرد به خروج فکر نمیکند و میخواهد تا پایان قراردادش ادامه دهد. بازیکن در ماه های اخیر بار ها تمایلش را برای ادامه فعالیت در بارسلونا نشان داده اما بارسلونا میخواهد با فروش بازیکنان خود برای خرید بازیکنان جدید پول بدست آورد.
 
راکیتیچ نمیخواهد باشگاه را ترک کند و دوست ندارد بارسلونا صرفا برای مسائل تجاری وی را به فروش برساند. او در تابستان فصل قبل پیشنهاد بزرگ پاریسن ژرمن را رد کرد در حال حاضر بارسلونا هیچ برنامه ای برای تمدید با کروات ندارد و اگر او به کارش ادامه دهد در سال 2020 تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند و در زمستان آن فصل میتواند باشگاه مورد نظرش مذاکره کند و به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند.

 

باشگاه میداند که در تابستان امسال یا باید تمدید کند یا بازیکن را به فروش بساند. راکیتیچ خود هدفش حضور در بارسلوناست و نمیخواهد به پیشنهادات گوش بدهد اگر باشگاه خواهان فروش کروات باشد باید خود دست به کارش شود و شاید این تنها راه خروج بازیکن باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.