پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : تماس دوباره منچستر یونایتد برای راکیتیچ

کد خبر : 90322  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 خرداد 1398
بارسلونا اگر بازیکن حاضر به خروج نباشد برنامه ای برای فروشش ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - هافبک کروات مشتریان زیادی دارد.

 

طبق گزارش اسپورت ، بارسلونا در ماه های پیش رو میتواند خروج های مهمی داشته باشد. راکیتیچ بازیکنی است که مشتریان زیادی دارد اما خود بازیکن حاضر به ترک بارسلونا نیست و باتوجه به ادامه فعالیت والورده بعید است که این هافبک کروات باشگاه بارسلونا را ترک کند.

 

منچستریونایتد که از قبل خواهان جذب راکیتیچ بود بار دیگر وضعیت این هافبک کروات را زیر نظر گرفته است. یونایتد در حال تقویت تیم خود بوده و میخواهد در فصل جدید جام بدست آورد آخرین پروژه چند میلیون دلاری آن ها شکست خورده و حالا باشگاه انگلیسی میخواهد با چند بازیکن مورد اطمینان قرارداد امضا کند. برای یونایتد و سرمربی آن ها شکی نیست که راکیتیچ میتواند یک مهره مفید و کلیدی برای آن ها باشد از همین رو آن ها در مورد خروج راکیتیچ از باشگاه سوال کرده اند اما همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد.

 

شرایط پیچیده شده چرا که به نظر راکتییچ نمیخواهد بارسلونا را ترک کند و باشگاه نیز اگر بازیکن حاضر به خروج نباشد او را به فروش نمیرساند. شاید فقط یک پیشنهاد بزرگ با دستمزد بالا بتواند باعث شود راکیتیچ به خروج فکر کند البته احتمال این مهم بسیار پایین است.

 

 

راکیتیچ یکی از بازیکنان نزدیک و مورد اعتماد والورده است او در فصل قبل پیشنهاد 90 میلیون یورویی پاریسن ژرمن با دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو را رد کرد تا در بارسلونا ادامه دهد و قطعا والورده نیز مخالف فروش این هافبک کروات است. بعد از این رد پیشنهاد بازیکن درخواست تمدید قرارداد داده بود اما مورد توجه باشگاه قرار نگرفت راکیتیچ میداند که باید تصمیم مهمی بگیرد ، او مورد توجه اینتر میلان نیز قرار گرفته بود.

 

بارسلونا برای بدست آوردن پول نقد میخواهد فروش چند بازیکن خود را در هفته های پیش رو آغاز کند. آندره گومز و کوکوریا بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای خروج دارند البته راکیتیچ نیز یکی از گزینه های خروج است اما شواهد نشان میدهد شانس خروج او پایین است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.