پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : ده لیخت قبل از شروع تسلیم میشود !

کد خبر : 90397  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 خرداد 1398
به نظر میرسد که ده لیخت از رقابت ترس دارد

اختصاصی بارسا نیوز  - به نظر ده لیخت تسلیم دشه است.

 

طبق گزارش موندو ، دی یانگ بارسلونا را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب کرد او میتوانست باشگاه های دیگری را نیز انتخاب کند که پول بیشتری میدهند و برای فیکس شدن نیز مشکلی نداشته باشد. دی یانگ در بارسلونا باید با بوسکتس ، راکیتیچ ، آرتور و ویدال رقابت کند. هیچکس به فرنکی قول فیکس شدن نداده و همه چیز به عملکرد او بستگی دارد او با اعتماد به توانایی های خود باشگاه بارسلونا را انتخاب کرده است.

 

شرایط برای گریزمان نیز به همین صورت است او بعد از تاخیر یک ساله در تاریخ یک جولای بارسایی میشود و در کنار کوتینیو و دمبله به گرانقیمت ترین خرید های تاریخ باشگاه تبدیل میشود. البته گریزمان نیز شرایط سختی برای فیکس شدن دارد او باید با مسی ، سوارز ، دمبله و کوتینیو رقابت کند.

 

از سوی دیگر به نظر میرسد که مدافع هلندی قبل از اینکه چالش خود را در باشگاه جدیدی شروع کند پرچم تسلیم را بالا برده است. اگر این جوان راهی پاریسن ژرمن شود مشخص است که او تنها به پول فکر کرده چرا که او در فرانسه پول زیادی دریافت میکند و مشکلی برای فیکس شدن ندارد و به نوعی حس رقابت در او از بین میرود و به راحتی نیز لیگ فرانسه را فتح میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.