پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: 4 مقصد احتمالی نیمار در صورت خروج از پاریس‌سنت‌ژرمن

کد خبر : 90526  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 خرداد 1398
تلاش ستاره برزیلی برای خروج از فرانسه بعد از شکست پروژه پاریس‌سنت‌ژرمن

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، با صحبت‌های ناصر الخلیفی مبنی بر آزادی ستارگان ناراضی پاریس‌سنت‌ژرمن برای خروج (جزئیات)، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمار آغاز شده و احتمال دارد که ستاره برزیلی در همین تابستان به تیم دیگری منتقل شود. اما چه تیم‌هایی مشتری نیمار هستند و چه دلایلی می‌تواند باعث انتقال او به این تیم‌ها شود؟

 

بارسلونا

بازگشت به نیوکمپ محتمل‌ترین مقصد نیمار به حساب می‌آید. وینگر 27 ساله در سال 2017 با پرداخت بند فسخ از این تیم جدا شد اما اثرات بسیاری از خود در رختکن بلوگرانا بر جای گذاشت. او برای بازگشت به بارسلونا حمایت دوستان قدیمی خود لیونل مسی و لوئیس سوارز  را در اختیار دارد و بخش اعظمی از هواداران نیز با ورود او موافق هستند. با این حال مراحل انجام این عملیات بسیار پیچیده به نظر می‌رسد.

 

 

رئال مادرید

دیگر مقصد احتمالی نیمار می‌تواند رئال مادرید باشد. فلورنتینو پرز از زمان حضور نیمار در سانتوس شدیدا به دنبال جذب او بوده و انتقال ستاره برزیلی به بارسلونا همواره موجب آزار او بوده‌ است. البته در حال حاضر رئال مادرید گزینه دومی دارد و کیلیان امباپه نیز علاقه پرز را به خود جلب کرده است.

 

منچستریونایتد

خروج پوگبا می‌تواند درهای پریمیرلیگ را به روی نیمار باز کند. او می‌تواند تقویت‌کننده فوق‌العاده‌ای برای شیاطین سرخ باشد، اما عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است ستاره برزیلی را از اولدترافورد دور کند.

 

یوونتوس

و در نهایت یوونتوس چهارمین مقصد احتمالی نیمار به حساب می‌آید. حضور کریستیانو رونالدو می‌‌تواند نیمار را برای حضور در این تیم قانع کند، البته با انتصاب مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی برنامه‌های نقل و انتقالاتی بانوی پیر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.