پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: آیا قرارداد این چهار بازیکن تمدید میشود؟

کد خبر : 90666  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 تیر 1398
آیا آنها در بارسلونا خواهند ماند؟

اختصاصی بارسانیوز- لاماسیا درهای خود را بسته است. چه بازیکنانی که خواهان ماندن در باشگاه و چه بازیکنانی که باشگاه را ترک میکنند در سه شنبه با یکیدگر دیدار کردند. بعضی به دلایل بازی بیشتر خواهان جداشدن هستند و برخی به دلایل فنی قراردادشان تمدید نمیشود. اما بازیکنانی هستند که قراردادشان باید تمدید شود، هرچه زودتر این قرارداد ها تمدید شود بهتر خواهد بود. 4 بازیکن با استعداد که هنوز قراردادشان تمدید نشده است که یک به یک آنها را بررسی میکنیم.

 

آسومانه فاتی:

یکی از جالب ترین و با استعدادترین بازیکنان لاماسیا آنسومانه فاتی است. او میتواند به یکی از بازیکنان جدا شده از لاماسیا مانند اریک گارسیا،سرجی گومز، رابرت ناوارو و جوردی امبولا تبدیل شود. ا ومهاجمی است که در اروپا و لیگ داخلی ارزش های خود را به همگان اثبات کرده و از بارسلونا هم در زمین و هم خارج از مستطیل سبز از او حمایت کند. او پیشنهادات جذابی خارج از باشگاه دارد ولی منتظر پیشنهاد تمدید باشگاه بارسلوناست. هم آسومانه فاتی و مارکز معتقدند حقوق دریافتی آن ها نباید از الکس موریبا کمتر باشد.

 

آلخاندرو مارکز و ژاوی سیمونر توانستند فصلی فوق العاده را در بارسلونا پشت سر بگذارند. باشگاه های زیادی از جمله چلسی و لیورپول در لیگ برت به این بازیکنان علاقه مند هستند. آنها به خود در باشگاه اطمینان ندارند و احتمال دارد چمدانهایشان را جمع کنند و به تیمی دیگر بروند. اگر آنها به تیم بالاتر ارتقا پیدا نکنند ممکن است به تیمی دیگر بروند. همچنین ایجنت سیمونز رایولا است که کار مذاکرات با او هرگز راحت نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.