پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: نیمار به شکل رسمی از بارسلونا عذرخواهی خواهد کرد

کد خبر : 90686  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 تیر 1398
او عذرخواهی خواهد کرد.

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت نیمار برای این که به بارسلونا برگردد مام توان خود را خواهد گذاشت و اگر لازم باشد رسما از بارسلونا و هواداران باشگاه عذرخواهی خواهد کرد.

 

نیمار قبول دارد که پول دلیل اصلی جدایی او از بارسلونا بوده و او وسوسه پول پاریسی ها شده بود، او دیگر دوست ندارد در پاریس به ماجراجویی های خود ادامه دهد، او قصد دارد پروژه خود در بارسلونا را بسازد و بار دیگر در کنار لیونل مسی بازی کند. گفتنی است ارزش نیمار در بازار بعد از انتقال او از لیگ اسپانیا به لیگ فرانسه با کاهشی جدی روبه رو شده است.

 

پاریس سنت ژرمن در دو سال اخیر لیگ قهرمانان موفق نبوده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، بار اول در مقابل رئال مادرید ناکام ماند و بار دیگر در حالی که مصدوم بود تیمش مقابل منچستریونایتد ناآماده کامبک خورد.

 

پاریس سنت ژرمن حاکم بلامنازع لیگ فرانسه است اما اگر کمی واقع بین باشیم میبینیم که اصلا در لیگ فرانسه رقابتی وجود ندارد، تمامی این ها و بازی در لیگ نه چندان سطح بالای فرانسه روی عملکرد نیمار در جام جهانی 2018 روسیه هم بسیار تاثیرگذار بود، او و برزیل نمایشی غیر قابل قبول در جام جهانی از خود برجای گذاشتند. نیمار حتی امروزه در لیست بهترین بازیکنان جهان در فهرست توپ طلا نیست، او زمانی که در بارسلونا بازی میکرد توانسته بود جزو 3 نفر نهایی توپ طلا شود ولی الان چه؟

 

این ها دلایلی است که نیمار را ترغیب به جدایی میکند، اگر لازم باشد او به طور رسمی در رسانه ها از بارسلونا و هواداران باشگاه عذرخواهی خواهد کرد، او این خبر را به دوستان نزدیکش در رختکن بارسلونا داده است. او میداند که در سن 27 سالگی بازی در کنار لیونل مسی میتواند باعث پیشرفت او شود و باز هم میتواند جزو نفرات برتر توپ طلا هم قرار بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.