پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: 6 چالش باقی‌مانده برای مسی قبل از بازنشستگی

کد خبر : 90708  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 تیر 1398
فوق ستاره آرژانتینی دیروز 32 ساله شد

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، لیونل مسی در حال حاضر 32 ساله شده است اما هنوز چالش‌هایی دارد که تا بدین لحظه قادر به حل آن‌ها نبوده است. با این حال بازنشستگی او هر لحظه نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

 

از این رو نگاهی می‌اندازیم به رکورد ها و جام‌هایی که فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در چند سال آینده به ویترین افتخارات بزرگ خود اضافه کند:

 

۱- قهرمانی مجدد در چمپیونزلیگ

مسی تا به حال چهار بار این عنوان را کسب کرده است؛ اما می‌خواهد که به عنوان کاپیتان، پنجمین قهرمانی خود را نیز بدست آورد. بارسلونا از سال 2015 برنده چمپیونزلیگ نشده است و لئو امیدوار است که بتواند قبل از آویختن کفش‌های خود، یک بار دیگر برنده این تورنمنت شود.

 

۲- کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ چمپیونزلیگ

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با 126 گل این عنوان را در اختیار دارد و مسی با 112 گل او را تعقیب می‌کند. اما با توجه به اینکه فوق ستاره آرژانتینی دو سال از رونالدو جوان‌تر است، می‌تواند در سال‌های آینده رکورد او را در از آن خود کند.

 

۳- بالا بردن یک جام به همراه تیم ملی آرژانتین

بعد از باخت در سه فینال مهم در سال‌های 2014، 2015 و 2016، مسی مصمم است که با تیم ملی کشور خود در یک جام قهرمان شود. البته پیش‌تر او توانسته طلای المپیک را کسب کند، اما می‌خواهد یک جام جهانی یا کوپا آمریکا را نیز به آن اضافه کند.

 

۴- پایان‌دادن به رقابت مسی - رونالدو

دوئل مسی و رونالدو بیش از یک دهه طول کشیده‌است و فوق ستاره 31 ساله می‌تواند تا زمان بازنشستگی، از رقیب خود جلو بزند. کسب توپ طلای ششم می‌تواند موجب تسهیل این مهم شود و لئو می‌تواند در همین سال نیز برنده این عنوان شود.

 

۵- کسب یک شش‌گانه دیگر

مسی در زمان حضور پپ گواردیولا در بارسلونا، یک شش گانه کسب کرد و تکرار این افتخار می‌تواند برای او رویایی باشد.

 

۶- گلزنی در نیوکمپ جدید

استادیوم توسعه‌یافته بلوگرانا در سال 2023 به بهره برداری خواهد رسید و گلزنی مسی در این ورزشگاه، آن هم در 36 سالگی، می‌تواند لحظات جالبی را رقم بزند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.