پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: ترکیب‌های احتمالی بارسلونا با حضور نیمار و گریزمان

کد خبر : 90729  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 تیر 1398
بهترین خط حمله‌ی تاریخ؟

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، با وجود اینکه همچنان راه درازی تا نهایی شدن انتقال نیمار و گریزمان باقی‌مانده است، جذب همزمان این دو می‌تواند برای هواداران بارسلونا بسیار هیجان انگیز باشد.

 

ورود گریزمان به احتمال زیاد در روز اول جولای (10 تیر) و با پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی این بازیکن نهایی خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که بازگشت ستاره برزیلی در صورت جلب رضایت تیم پاریس‌سنت‌ژرمن، امکان‌پذیر است.

 

در صورتی که این دو فوق ستاره به نیوکمپ وارد شوند، ارنستو والورده خط حمله قدرتمندی متشکل از مسی، گریزمان، نیمار و سوارز در اختیار خواهد داشت که می‌تواند در حالات مختلفی آن‌ها را روانه میدان کند:

 

حالت اول:

این حالت می‌تواند هر چهار مهره تهاجمی را در قالب سیستم 4-2-4 در خود جای دهد که در آن نیمار و گریزمان دو وینگر تیم بوده و مسی و سوارز جلو تر از آن‌ها تشکیل زوج خواهند داد. در این سیستم، نیمار و گریزمان موظفند که وظایف دفاعی بیشتری را بر عهده بگیرند.

 


حالت دوم:

اگر والورده قصد نداشته باشد که به مسی و سوارز در کنار هم بازی دهد، می‌تواند فوق ستاره آرژانتینی را کمی به عقب برده و در پست شماره 10 به میدان بفرستد. در این سیستم دو هافبک تیم که به احتمال زیاد سرخیو بوسکتس و فرنکی دی‌یانگ خواهند بود، نقش مهمی در بالانس تیم ایفا می‌کنند. همچنین در صورتی که مربع تهاجمی مالکیت را از دست بدهد، فشار بسیاری به سایر بازیکنان وارد خواهد شد.

 


حالت سوم:

در صورتی که والورده قصد داشته باشد که یک هافبک به ترکیب اضافه کند، می‌تواند یکی از این چهار ستاره که احتمالا لوئیس سوارز خواهد بود را نیمکت نشین کرده و سیستم 3-3-4 فعلی تیم را ایجاد کند. در این حالت مسی به عنوان مهاجم کاذب بازی کرده و نیمار و گریزمان به عنوان وینگر ایفای نقش خواهند کرد.

 

 

قربانی‌های احتمالی

بازی همزمان سوارز، گریزمان، نیمار و مسی بدین معناست که چند نفر از بازیکنان مورد اعتماد والورده به طور قطع حضور فیکس در ترکیب را از دست خواهند داد. 

 

آرتور ملو و ایوان راکیتیچ نیمکت‌نشین زوج خط میانی دو نفره دی‌یانگ - بوسکتس خواهند شد و عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو نیز به صورت کلی راهی برای ورود به ترکیب پیش روی خود نمی‌بینند.

 

از این رو بسیار محتمل است که یک بازیکن از بین دمبله و کوتینیو، و یا شاید هر دوی آن‌ها، به فروش برسند تا بخشی از هزینه‌های ورود نیمار و گریزمان جبران گردد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.