پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: منچستریونایتد به جذب اومتیتی علاقه دارد

کد خبر : 90740  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 تیر 1398
آیا او بارسلونا را ترک خواهد کرد؟

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش موندو بارسلونا علاقه مند به جذب لیندلوف و منچستریونایتد هم علاقه مند به جذب اومتیتی است.

 

آینده خط دفاعی بارسلونا به تصمیم ماتیاس دلیخت بستگی دارد. اما جدا از تصمیم دلیخت برای آینده اش بارسلونا گزینه های دیگر را هم بررسی میکند. ولی حال خبرهایی رسیده که گفته میشود منچستریونایتد علاقه مند به جذب ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا است.

 

علاوه بر این مسائل بارسلونا هم شرایط جذب لیندلوف را بررس میکند و منچستر یونایتد هم در این بین  شرایط انتقال اومتیتی به اولدترافورد را جویا میشود. ساموئل اومتیتی فصل قبل بخشی از برنامه های شیاطین سرخ برای نقل و انتقالات بود ولی با تمدید قرارداد او با بارسلونا شایعات پایان یافت و او در بارسلونا ماندنی شد.

 

ساموئل اومتیتی غیرقابل انتقال است ولی بعضی از اعضای باشگاه معتقدند به دلیل مشکلات فیزیکی و زانو که در فصل قبل با آنها دست و پنجه نرم میکرد او گزینه ای قابل اطمینان برای فصل بعد نیست. فصل قبل او قرار بود مورد جراحی توسط پزشکان قراربگیرد ولی او این جراحی را رد کرد و در نهایت مشکل او باقی ماند. خود بازیکن انتقال به تیمی دیگر را رد میکند و گفته تلاش خواهد کرد تا جایگاهش را که توسط لنگلت تسخیرشده را دوباره به دست بیاورد.

 

علاقه منچستریونایتد به اومتیتی همزمان با علاقه بارسلونا به لیندلوف همراه شده. هردو باشگاه دو مدافع مرکزی خود را غیرقابل مذاکره اعلام کرده اند ولی اگر دو باشگاه برای این انتقال پافشاری کنند هردو باشگاه میتوانند همزمان دو مدافع مورد نظر خود را به خدمت بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.