پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: اگر نیمار در دسترس است نباید به گذشته فکر کنیم

کد خبر : 91061  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 تیر 1398
نباید به فکر گذشته باشیم و کینه نیمار را به دل داشته باشیم

اختصاصی بارسانیوز- کاپیتان سالیان نه چندان دور بارسلونا از بازگشت نیمار استقبال کرد و گفت که بارسلونا باید او را به خدمت بگیرد.

 

پویول درباره شایعات بازگشت نیمار گفت:

مطمئن باشید وقتی بازیکنی تصمیمی میگرد مطمئن است که آن تصمیم برای او بهترین است. او قطعا برای پروژه ورزشی بارسلونا مفید خواهد بود و میتواند به پیشبرد این هدف کمک کند.

وقتی چنین بازیکن سودمند و ارزشمندی در بازار نقل و انتقالات برای تیمی در دسترس است و به او نیاز دارید نباید حتی لحظه ای فکر بکنید و باید مقدمات جذب او را فراهم کنید.

 

پویول افزود:

نیمار بازیکن بزرگی است که میتواند تفاوت ها را رقم بزند. درست است که او در دوسال گذشته به دلیل مصدومیت ها از سطح واقعی خود به دور بوده است ولی اگر تصمیم بگیرد برگردد و تلاش کند میتواند به سطح قبلی خود برگردد. فکر میکنم او هنوز چیز های زیادی دارد که باید به فوتبال ارائه نماید.

 

پویول درباره گریزمان گفت:

اگر او به بارسلونا بیاید همه هواداران از او حمایت خواهند کرد، و اگر برای بارسلونا گل بزند هوادران عاشق او خواهند شد. البته او اول باید به بارسلونا بیاید.

 

او درباره دی یانگ گفت:

بارسلونا در حال حاضر تیم بسیار خوبی دارد و جذب دی یانگ یک تصمیم درست برای تیم بود. او هنوز جوان است و استعداد زیادی دارد و کار کردن با بازیکنان بارسلونا میتواند تجربه او را بیشتر کند و سطح او را بالاتر ببرد.

 

پویول در باره دلیخت گفت:

یک نکته وجود دارد و آن این است که بارسلونا خواهان جذب این بازیکن بود ولی باشگاه های دیگری هم هستند که از مظر ورزشی و اقتصادی به او پیشنهاد خوب بدهند. او خیلی جوان است و باید جایی برود که فرصت بازی کردن پیدا کند، او سیار با استعداد است و علی رغم سن خود آینده بسیار خوبی برای او پیش بینی میشود.

 

پویول درباره بازگشت سریع تر دمبله به تمرینات گفت:

او یکی از بااستعدادترین بازیکنان جهان است. او باید به فوتبال ود توجه بیشتری نشان بدهد. بازگشت سریع تر او به تمرینات نشان میدهد که او میخواهد به بازیکن بهتری تبدیل شود و تلاش زیادی برای بازگشت به فرم خوب خودش انجام دهد.

 

پویول درباره بازگشت والدز به بارسلونا به عنوان مربی گفت:

اگر ویکتور به بارسلونا برگردد من خیلی خوشحال خواهم شد. بارسلونا خانه او است، ویکتور دوست خوبی برای من است.

 

او درباره احتمال خرید آلوز توسط بارسلونا گفت:

او یک بازیکن بزرگ و حرفه ای است. او در حال حاضر بازیکن آزاد است و تیم ورزشی باید تصمیم بگیرد که نیاز به جذب او دارد یا نه. او دوست من است و آؤزوی موفقیت برای او چه در بارسلونا و چه در تیم دیگر را دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.