پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نزدیک‌شدن بارسلونا به جذب پدیده برزیلی

کد خبر : 91299  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 تیر 1398
انتقال رایگان تایلسون به بارسا ب

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا به جذب یکی از ستارگان آینده‌دار برزیل نزدیک شده و تایلسون پینتو گونکالوس 20 ساله فاصله چندانی با پیوستن به این تیم ندارد.

 

کاتالان‌ها از اتمام قرارداد هافبک جوان بهره برده و تنها موظفند حق رشد 350000 یورویی او را بپردازند. قرارداد تایلسون سه ساله خواهد بود و او به زودی برای ملحق‌شدن به تمرینات بارسا ب وارد کاتالونیا می‌شود.

 

تایلسون توانست در طول یک تورنمنت که برای استعداد‌های جوان برگزار می‌شد، عملکرد درخشانی داشته باشد و با کسب عنوان آقای گلی، توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. این عملکرد باشگاه سانتوس را مجاب کرد که برای تمدید قرارداد او اقدام کند اما این بارسلونا بود که با انجام سریع توافقات، از سایر رقبا سبقت گرفت.

 

پدیده 20 ساله که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند، از تکنیک، دید و قدرت گلزنی خوبی برخوردار است و در تیم زیر 20 ساله‌های سانتوس یکی از بهترین گلزنان محسوب می‌شود؛ به طوری که سرمربی این تیم، خورخه سمپائولی بار ها از او برای تمرین به همراه تیم اول دعوت به عمل آورده است.

 

به نظر می‌رسد که انتقال تایلسون نهایی شده و تنها یک امضا باقی مانده است تا هافبک برزیلی به جمع شاگردان گارسیا پیمنتا در بارسا ب اضافه شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.