پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 مقصد احتمالی نیمار در صورت عدم انتقال به بارسلونا

کد خبر : 91302  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 تیر 1398
تصمیم ستاره برزیلی برای ترک پی‌اس‌جی غیرقابل بازگشت است

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو، نیمار تصمیم قطعی خود را گرفته تا در تابستان جاری پاریس را به هر قیمتی که شده ترک کند.

 

علیرغم اینکه بارسلونا محتمل‌ترین مقصد وینگر 27 ساله محسوب می‌شود، او چهار گزینه دیگر انتخاب کرده که در صورت لغو بازگشت به نیوکمپ، مجبور به ادامه کار در پاریس نشود و این چهار گزینه عبارتند از رئال مادرید، یوونتوس، بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد.

 

از بین این چهار تیم رئال مادرید بهترین مقصد برای نیمار محسوب می‌شود چرا که فلورنتینو پرز یکی از طرفداران بزرگ او محسوب شده و از سال 2011 در پی جذب او بوده است. البته این نکته که لوس بلانکوس به تازگی ادن هازارد و لوکا یوویچ را به خدمت گرفته می‌تواند مانع بزرگی برای ورود نیمار باشد و هواداران این باشگاه نیز با آن مخالفت خواهند کرد.

 

Image result for florentino perez

 

یوونتوس دیگر گزینه‌ای است که پروژه آن می‌تواند برای ستاره 27 ساله جذاب باشد، چرا که قهرمان ایتالیا با خرید آرون رمزی، آدرین ربیو و ماتیاس دلیخت ترکیب خود را تقویت کرده و از شانس خوبی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ برخوردار است.

 

در نهایت بایرن مونیخ و منسچتریونایتد دو تیمی هستند که انتقال نیمار به آن‌ها بسیار بعید به نظر می‌رسد. باواریایی‌ها به دنبال جذب یک وینگر چپ هستند اما لروی سانه، عثمان دمبله و چنگیز اوندر را در اولویت خود قرار داده‌اند و شیاطین سرخ نیز با توجه به عدم حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده نمی‌توانند برای نیمار جذاب باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.