پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: مدیران ورزشی بارسلونا در زمان ریاست بارتومئو

کد خبر : 91678  |  زمان ارسال : جمعه 4 مرداد 1398
آخرین مدیر ورزشی بارسلونا اریک آبیدال است

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت در دوران بارتومئو بارسلونا سه بار مدیر ورزشی خود را عوض کرده است.

 

بارتومئو در سال 2014 بعد از ساندرو راسل به عنوان مدیر بارسلونا انتخاب شد. در دوران مدیریت او ابتدا آندره زوبی زارتا و سپس رابرت فرناندز، بعد پپ سگورا و در حال حاضر آبیدال مدیران ورزشی بارسلونا بوده اند. این یعنی بارسلونا در 4 سال 4 مدیر ورزشی داشته است که آنها را با یکدیگر مرور میکنیم.

 

آندره زوبی زارتا:

او در سال 2010 در زمان ریاست ساندرو راسل به عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب شد و در سال 2015 از این سمت کناره گیری کرد. در زمان او بارسلونا موفق شد یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام باشگاه های جهان، دو لیگ، یک کوپا دل ری و سه سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

 

او بعد از شکست در آنوئتا از این سمت کناره گیری کرد یعنی همان سالی که بارسلونا موفق شد دومین سه گانه خود را کسب کند. او همزمان با گواردیولا وارد باشگاه شد و بعد از او با تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو قرارداد امضا کرد. در زمان او خریدهای خوبی چون الکسیس سانچز، نیمار، لوئیس سوارز، داوید ویا، سسک فابرگاس، راکیتیچ، تراشتگن و براوو انجام شد.

 

رابرت فرناندز:

او به عنوان جایگزین آندره زوبی زارتا به بارسلونا آمد. او در جولای 2015 به بارسلونا آمد و در جون 2017 از این سمت کناره گیری کرد. او کسی بود که با والورده قرارداد امضا کرد و بازیکنانی چون اومتیتی، سیلسن، سمدو، آلکاسر، دینیه، سمدو و کوتینیو را به باشگاه اضافه کرد. او از کسانی بود که به دلیل خروج نیمار انتقادهای زیادی را شنید و در نهایت از این سمت کناره گیری کرد.

 

پپ سگورا:

او از سال 2015 در بارسلونا بود ولی در سال 2017 بعد از خروج رابرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا انتخاب شد. در زمان او بارسلونا دو لیگ و یک جام حذفی را کسب کرد. در زمان او مالکوم، آرتور، ویدال، لنگلت، گریزمان و دی یانگ به بارسلونا پیوستند. یکی از بزرگترین موفقیت های وی فروش خوب بازیکنان در فصل گذشته بود.

 

اریک آبیدال:

او در سال 2018 به تیم مدیریت اضافه شد ولی پس از استعفای پپ سگورا به عنوانمدیر ورزشی تیم انتخاب شده و وظایفش را با کلایورت تقسیم خواهد کرد. آبیدال در حال حاضر یک مرد قدرتمند در مدیریت بارسلونا محسوب میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.