پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درگیری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اسپانیا با یکدیگر؛ دیدار بارسلونا به تعویق افتاد

کد خبر : 91679  |  زمان ارسال : جمعه 4 مرداد 1398
درگیری های تباس و روبیالس تمامی ندارد

به گزارش طرفداری- شاید کمی باورش سخت باشد ولی سه هفته نخست فصل 2019/20 لالیگا دو تاریخ و ساعت برگزاری متفاوت دارد!

 

داستان از زمانی شروع شد که لوییس روبیالس رئيس فدراسیون فوتبال اسپانیا شد. او از روز اول سعی داشته و دارد که صرفا حرف خودش به کرسی بنشیند. تصمیمات جنجالی او از اخراج لوپتگی دو روز پیش از شروع جام جهانی شروع شد و با مخالفت همه جانبه با برگزاری یک بازی از لالیگا در قاره‌ای دیگر و تغییر فرمت برگزاری سوپرکاپ اسپانیا و گرفتن حق برگزاری بازی‌های لیگ از لالیگا ادامه پیدا کرد.

 

موضع گیری‌های روبیالس دقیقا 180 درجه با تباس زاویه دارد و حالا آنها دعواهای خود را علنی‌تر و گسترده‌تر کرده‌اند. فدراسیون در اولین تصمیمش برای فصل جدید، سوپرکاپ را چهار تیمه کرد و قرار است آن را در ماه ژانویه در کشوری خارجی - احتمالا عربستان سعودی - برگزار کند. همان ایده‌ای که لالیگا هم داشت ولی روبیالس با آن مخالفت کرده بود! پس از آن، فدراسیون مسئولیت قرعه کشی لالیگا را بر عهده گرفت.

 

سازمان لیگ پس از قرعه کشی، تاریخ و زمان برگزاری بازی‌های سه هفته اول را اعلام کرد و طبق برنامه قرار بود اتلتیک بیلبائو و بارسلونا روز جمعه 16 آگوست از ساعت 16، اولین بازی فصل جدید را در سن مامس برگزار کنند. در کمال تعجب امروز فدراسیون تقویم جدیدی اعلام کرد و تاریخ و زمان همه بازی‌ها را تغییر داد! به عنوان مثال بازی اتلتیک بیلبائو-بارسلونا به روز شنبه، 17 آگوست و ساعت 20:45 موکول شد!

 

دقایقی بعد لالیگا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به لحاظ قانونی، تعیین تقویم برگزاری بازی‌ها، حق سازمان لیگ است و فدراسیون در این زمینه قادر نیست دخالتی داشته باشد. حالا 20 باشگاه لالیگایی در فاصله کمتر از 3 هفته تا شروع لیگ، تکلیفشان را نمی‌دانند. جالب اینکه همه تیم‌های میهمان، برنامه پرواز و هتل خود را هم تنظیم کرده بودند و حالا نمی‌دانند باید آن را تغییر بدهند یا نه. دعوای دو رئيس، وجهه یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را خدشه دار و شرایط فوتبال اسپانیا را در یک کلمه "مضحک" کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.