پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : نمیدانم راکیتیچ می ماند یا نه . هدف ما قهرمانی در تمام جام ها است

کد خبر : 92349  |  زمان ارسال : شنبه 19 مرداد 1398
ریکی پویچ استعداد خوبی دارد اما ممکن است دقایق کافی به او نرسد

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پیش از بازی برگشت مقابل ناپولی که امشب ساعت 1:30 دقیقه بامداد برگزار میشود صحبت کرد .

 

والورده درباره نیمار صحبت کرد و گفت که در حال حاضر روی بازیکنان فعلی تمرکز دارد .

 

آزمون قبل از لالیگا

این آخرین بازی است و در آن باید به ترکیب را طوری که میخواهیم تنظیم کنیم . فصل از یک هفته دیگر آغاز میشود و باید آماده شویم . میدانیم که رقیبمان فردا چه تیمی است و این مساله مشکلاتی ایجاد میکند اما این بازی یک محک خوب برای تیم است .

 

مشکلات شخصی

برای من هم مثل دیگران وجود دارد . نمیخواهیم خودمان را فریب دهیم . مربی بارسا بودن همیشه باعث میشود در کانون توجه باشید . به شکست ها بیشتر از پیروزی توجه میشود و من هم این مساله را میپذیرم .

 

ریکی پویچ

ما و باشگاه باید برای او ارزش قائل شویم . او پتانسیل زیادی دارد . من نمیدانم نظر باشگاه به طور کلی درباره او چیست . من تلاش میکنم با بازیکنانی که در اختیار دارم به بهترین 11 نفر برای پیروز شدن برسم .

 

ترکیب فردا شبیه به ترکیب اولین بازی فصل لالیگا ؟

ممکن است اما تایید نمیکنم زیرا احتمال تغییرات هست . خواهیم دید

 

اومتیتی

او بازیکن ماست و قهرمان جهان است . او معمولا به تیم ملی دعوت میشود . حقیقت این است که او مشکلات مصدومیت داشت اما امیدواریم که امسال بهتر باشد و مشکلش رفع شده باشد . رقابت برای حضور در ترکیب وجود دارد . امیدواریم که او خوب باشد .

 

راکیتیچ ؟

او برای ما مهم است و همیشه اینطور بوده  . او 2 گل تا اینجای کار به ثمر رسانده است . در حال حاضر نمیدانم او می ماند یا نه . اما روی او فعلا حساب میکنم .

 

فشار برای قهرمانی در اروپا

نمیدانم چگونه پاسخ شما را دهم . وسواس من پیروزی و کسب تمام جام ها است . من دوست دارم مثل سال گذشته رقابت کنیم که از آوریل قهرمانی ما در لالیگا مشخص شد . اما در لیگ قهرمانان سقوط کردیم که یک واقعیت است . وسواس من پیروزی در تمام بازی هاست زیرا میدانم که اینجا باید اینکار انجام شود .

 

وضعیت تیم

همیشه از بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحال هستم . بازیکنان خوبی دارم . سال گذشته به جز یک مقطع کوتاه که فاجعه بود و فینال جام حذفی ما تقریبا فصل عالی داشتیم . اکنون چهار بازیکن جدید داریم . سعی میکنیم که ترکیب را بهبود دهیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.