پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : برای تمام جام ها رقابت میکنیم . باشگاه هنوز در نقل و انتقالات فعال است . نیمار ؟

کد خبر : 92621  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 مرداد 1398
کنفرانس بازی با اتلتیک بیلبائو

به پایان رسید : کنفرانس ارنستو والورده قبل از اولین بازی فصل لالیگا مقابل بیلبائو به صورت زنده پوشش داده شد . در ادامه همراه ما باشید .

 

بازی با بیلبائو

مطمئنا بازی پیچیده ای برای شروع فصل است . ما از پتانسیل بیلبائو در سن مامس آگاه هستیم . فکر میکنم اخیرا نیز یک بازی ابتدایی فصل لالیگا را در آنجا برگزار کردیم . این یکی از پیچیده ترین بازی های فصل است . مشخص است که میخواهیم فصل را با یک نتیجه خوب آغاز کنیم و هدف ما سومین قهرمانی لیگ متوالی است . این اتفاق به ندرت رخ میدهد .

 

نیمار :

من درباره این مسائل صحبت نمیکنم . تمرکز من فقط روی تیم و بازیکنان فعلی است . من به بازیکنان سایر تیم ها احترام میگذارم . او بازیکن پاری سن ژرمن است .

 

بهتر بود فعالیت در بازار متوقف میشد :

معمولا وقتی لیگ شروع میشود فعالیت در بازار نقل و انتقالات متوقف میشود . بنابراین شروع فصل برای ما عادی نیست زیرا بازار همچنان در حرکت است . 15 روز شایعات و عدم اطمینان درباره تیم اتفاق خوبی نیست .

 

داشتن دوباره نیمار

من از گروهی که دارم خوشحالم

 

اهداف فصل

مانند ماه مه فصل گذشته که ما برای چهار جام رقابت میکردیم اتفاق ایده آلی است . البته امیدوارم که تا 1 ماه مه به 2 جام برسیم .

 

ترایدنت :

من از بازیکنانی که دارم خوشحالم و در مورد کسانی که در تیمم نیستند صحبت نخواهم کرد .

 

مسی

مطمئنا ما روی مصدومیت هیچ بازیکنی ریسک نمیکنیم . او هنوز تمرینات گروهی را آغاز نکرده است . تمرینات فردی با گروهی فرق میکنند . باید صبر کنیم و ببینیم چه میشود .

 

راکیتیچ

در دو سال گذشته بازیکن مهمی بود و امیدواریم همینطور بماند . اکنون او یکی از بازیکنان تیم است .

 

بازی های بهتر

این هدف همه است که بهتر بازی کنند . گاهی اوقات به این هدف میرسید و برنده میشوید و گاهی اوقات ناکام می مانید . اگر تمام روز مرا با جورج کلونی مقایسه کنید کار سختی دارید . اگر من را با بهترین بارسای تاریخ مقایسه کنید , پیچیده میشود . در 2 سال ماه فقط در 4 بازی لیگ شکست خورده ایم که نیمی از این شکست ها زمانی بود که قهرمانی ما قطعی شده بود .

 

جنگ لالیگا و فدراسیون

برای من جنگ برای برنامه بازی ها باورنکردنی است . اینکه لالیگا و فدراسیون مقابل هم قرار گرفته اند و مسائلی وجود دارد که هنوز حل نشده . برای من مهم نیست جمعه بازی کنیم یا دوشنبه ها اما میدانم برای هواداران مهم است .

 

دفاع راست

این به تصمیم من بستگی دارد . ما چندین بازیکن برای این پست داریم . موسی واگوئه , نلسون سمدو و سرجی روبرتو که البته او را در خط میانی نیز تست میکنم . امروز , امروز است و همه چیز بستگی به عملکرد آنها دارد .

 

نقل و انتقالات

من مربی تیم هستم و سعی میکنم با بازیکنان فعلی هماهنگ شوم . تصمیمات در باشگاه با هم فکری چندین نفر انجام میشود .

 

اتلتیک

اینطور نیست که اتلتیک فشاری را تحمل نکند . هر تیمی اهداف خودش را دارد و همیشه تقاضا برای پیروزی تیم ها وجود دارد . من فردا دوباره در سن مامس بازی میکنم . بازی کردن در آنجا همیشه سخت است . آنها رقیبی هستند که من میدانم قادر به انجام چه کاری هستند . بازی سخت و پیچیده ای است .

 

آرتورو ویدال

میدانیم که پائولینیو بعد از 1 فصل از تیم جدا شد . آرتورو هنوز با ماست . او بازیکن ماست و روی او حساب میکنم اما خواهیم دید .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.