پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاری سن ژرمن از بارسلونا درباره دمبله پرسید . درخواست بارسا از نیمار !

کد خبر : 92653  |  زمان ارسال : جمعه 25 مرداد 1398
گزارشی از اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - حماسه نیمار ادامه دارد و باشگاه پاری سن ژرمن درخواست جدیدی را مطرح کرده است . دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در جلسه قبلی مذاکره به یک توافق رسیدند اما در جزئیات اختلاف نظر وجود دارد .

 

اختلاف آنجاست که پاری سن ژرمن معتقد است قیمت نیمار 222 میلیون یورو است . با این حال آنها مشکلی با تبادل بازیکن ندارد . آنها حتی پیشنهاد بارسلونا برای تبادل کوتینیو و راکیتیچ را قبول دارند  . اما مشکلی اینجاست که مسئولان این باشگاه فرانسوی معتقدند قیمت کوتینیو و راکیتیچ در مجموع 122 میلیون یورو است و بارسلونا باید 100 میلیون یورو نیز به صورت نقد پرداخت کند .  بارسلونا به دلیل خرید گریزمان پول نقد زیادی ندارد .

 

 

به همین دلیل گزینه های دیگری مطرح شده است . مثلا پاری سن ژرمن از بارسلونا درباره شرایط دمبله سوال کرده است که این پیشنهاد مورد علاقه بارسا نبود .

 

بارسلونا باور دارد که ارزش نیمار کاهش یافته و به 160 میلیون یورو رسیده است و پاری سن ژرمن باید به تبادل کوتینیو و راکیتیچ برای نیمار راضی باشد و خبری از پول نقد در پیشنهاد بارسا نیست .

 

در همین حال بارسلونا به نیمار فشار می آورد تا علیه پاری سن ژرمن صحبت کند و برای حضور در نیوکمپ ابراز علاقه کند . آنها به نیمار قول داده اند که اگر اینکار را انجام دهد در کمتر از 48 ساعت کار انتقال او را انجام میدهند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.