پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توخل میخواهد به نیمار در روز یکشنبه بازی دهد !

کد خبر : 92901  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مرداد 1398
پاری سن ژرمن میداند که نیمار بازیکن محبوبی نزد هواداران نیست و نگران بازی کردن اوست

اختصاصی بارسا نیوز - توماس توخل یکی از هواداران ماندن نیمار است و میخواهد یکشنبه آینده در صورتی که مذاکرات خروج نیمار به نتیجه نرسید به این بازیکن بازی دهد .

 

در واقع نیمار مدت هاست که مشکلی برای بازی ندارد و با هم تیمی هایش تمرین میکند اما این ستاره برزیلی تاکنون از پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن خودداری کرده است .

 

توخل در حال صحبت با باشگاه است اما تاکنون پاری سن ژرمن پاسخ مشخصی نداده است زیرا در مورد بازی نیمار در روز یکشنبه مقابل تولوز نگرانی هایی وجود دارد . اول اینکه بازی در خانه برگزار میشود که در این صورت ممکن است دوباره طرفداران پاری سن ژرمن به نیمار فحاشی کنند . همچنین احتمال خروج نیمار وجود دارد و به همین دلیل مدیران این باشگاه نمیخواهند نیمار را در خطر مصدومیت قرار دهند .

 

با این حال خود نیمار چندان با ایده توخل موافق نیست زیرا او چند روز پیش با مدیران باشگاه صحبت کرد و به آنها گفت که قصد انجام بازی ندارد . اما بازیکن برزیلی میداند که نمیتواند به مدت طولانی با باشگاه مخالفت کند زیرا در این صورت با جریمه جدی مواجه میشود . فعلا پاری سن ژرمن به خاطر فشار نیمار مجبور به مذاکره شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.