پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: بارسلونا برای نیمار پیشنهاد جدیدی ارائه میکند

کد خبر : 92951  |  زمان ارسال : جمعه 1 شهریور 1398
ستاره برزیلی دیگر دوست ندارد در پاریسن ژرمن بازی بکند

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت بارسلونا پیشنهاد جدیدی برای نیمار آماده میکند.

 

بارسلونا تا آخرین لحظه برای جذب نیمار تلاش میکند اگرچه مذاکرات برای بازگشت نیمار به نیوکمپ پیچیده است. رئال مادرید هم برای جذب او تلاش میکند ولی بلوگرانا مطمعن است که نیمار تنها میخواهد در بارسلونا بازی بکند.

 

بارسلونا قطعا یک پیشنهاد جدید برای نیمار به پاریسن ژرمن ارائه خواهد کرد تا بتوان در وضعیت جدید تغییر ایجاد بکند. در بارسلونا بر این عقیده هستند که اگر نیمار بگوید که فقط میخواهد به بارسلونا برگردد این قضیه نقل و انتقالاتی تنها در چند ساعت تمام خواهد شد و باشگاه ها با یکدیگر توافق خواهند کرد.

 

در این بین نیمار هم از بارسلونا درخواست کرده که پیشنهاد بالاتری به پاریسن ژرمن ارائه کند چون دوست دارد هرچه سریع تر به نیوکمپ برگردد. رئال مادرید هم در این قضیه حضور دارد و با نیمار و خانواده وی ارتباط برقرار کرده است.

 

پاریسن ژرمن در حال حاضر دوست ندارد که نیمار به بارسلونا برگردد و ترجیح میدهد که وی به مادرید منتقل شود ولی بارسلونا پیشنهادی به باشگاه پاریسی ارائه کرده که میتواند باشگاه پاریسی را به این انتقال قانع بکند.

 

ایده بارسلونا این است که چند بازیکن را وارد این معامله بکند، پاریسن ژرمن هم از چند بازیکن در طی مذاکرات اخیر نام برده است. این پیشنهادی خواهد بود که نیمار را قانع خواهد کرد که خواسته خود را مبنی بر بازگشت به بارسلونا اعلام بکند.

 

بارسلونا معتقد است که اگر نیمار این قدم را بردارد پاریسن ژرمن چاره ای نخواهد داشت جز این که نیمار را به بارسلونا بفروشد. فلورینتو پرز هم قصد دارد تا پیشنهادی برای نیمار آماده بکند و میخواهد او را به هر طریقی که شده از بارسلونا دور بکند.

 

بارسلونا از نیمار خواسته که آرام باشد چون باشگاه هرکاری خواهد کرد تا این انتقال ممکن بشود. همه میدانند که باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را خواهد کرد ولی هراتفاقی ممکن است که بیفتد. در حال حاضر هیچ کسی نمیداند که نیمار در فصل پیش رو در کدام تیم بازی خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.