پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکیپ: بین نیمار و پاریسن ژرمن دیگر جنگی و وجود ندارد

کد خبر : 93011  |  زمان ارسال : شنبه 2 شهریور 1398
شرایط نیمار در پاریسن زرمن اصلا جالب نیست

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اکیپ نیمار و خانواده اش از این ترس دارند که در نهایت از پاریسن زرمن نتوانند خارج شوند.

 

هنوز موضوع نقل و انتقالاتی نیمار و خروجش از پاریسن زرمن حل نشده است. سعی و تلاش باشگاه هایی چون یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا احتمال انتقال او به یکی از این تیم ها را افزایش میدهد ولی شرایط حال حاضر نیمار در پاریسن ژرمن اصلا جالب نیست.

 

نیمار احتمالا در دیدار مقابل تولوز برای پاریسن ژرمن به میدان نخواهد رفت. اگر او برای تیم در پارک دو پرنس به میدان نرود هواداران علیه او شعار میدهند و اگر هم به میدان برود شرایط به همین منوال خواهد بود.

 

باشگاه های اسپانیایی و فرانسوی تنها تا تاریخ 2 سپتامبر فرصت دارند تا کارهای انتقالاتی خود را انجام بدهند. اکیپ گزارش میدهد که دیگر بین نیمار و پاریسن ژرمن جنگ نیست و روابط بین دو طرف آرام و بدون مشکل است.

 

در این بین اولویت اول نیمار خروج از پاریسن ژرمن و اولویت دوم وی انتقال به بارسلونا است. بارسلونا در حال حاضر تنها باشگاهی است که دو پیشنهاد رسمی برای نیمار ارائه کرده است. مسی به بارتومئو برای جذب نیمار فشار می آورد.

 

آ اس معتقد است که اطرافیان نیمار از احتمال باقی ماندن نیمار در پاریسن ژرمن کمی نگران شده اند. او قراردی پنج ساله با پاریسن ژرمن امضا کرده و هنوز سه سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است.

 

نیمار در حال حاضر سالانه 37 میلیون یورو از پاریسن ژرمن حقوق میگیرد و دوست دارد تیم بعدی اش هم همین مقدار حقوق را به او بدهد و با او قراردادی پنج ساله امضا کند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.