پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: 5 کلید انتقال نیمار به بارسلونا

کد خبر : 93583  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 شهریور 1398
نیمار میتواند به بارسلونا بپیوندد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت نیمار میتواند بار دیگر به بارسلونا برگردد.

 

نیمار دوست داشت تا در این تابستان به بارسلونا برگردد و برای این انتقال تمام تلاش خود را انجام داد ولی این انتقال در نهایت منتفی شد.

 

البته نیمار پروژه بارسلونا در تابستان 2020 یا حتی در ژانویه امسال خواهد بود. براساس قوانین فیفا نیمار میتواند در تابستان 2020 با 170 میلیون یورو به بارسلونا برگردد. حال اسپورت کلیدهای انتقال نیمار به بارسلونا را بررسی کرده است.

 

کلید اول، نیمار تنها بارسلونا را میخواهد

نیمار تنها میخواهد به بارسلونا برگردد و دوست داشت به بارسلونا برگردد و زمانی که دید بارسلونا هم مایل است تا این انتقال انجام بگیرد تمام تلاشش را برای انتقال به بارسلونا انجام داد.

 

کلید دوم، توافق با بارسلونا برای کاهش حقوق

نیمار جونیور برای انتقال به بارسلونا توافق کرده بود که از حقوق دریافتی خود بکاهد. نیمار در حال حاضر 38 میلیون یورو از پاریسن ژرمن دریافت میکند که مبلغی نجومی محسوب میشود. نیمار با بارسلونا به توافق رسیده بود تا 26 میلیون یورو دریافت بکند.

 

کلید سوم، رد پیشنهاد رئال مادرید

فلورینتو پرز بارها برای انتقال نیمار اقدام کرد و قصد داشت تا وی را برای رئال مادرید جذب بکند. اما فلورینتو پرز نتوانست نیمار را قانع بکند و نیمار هرگز به پیشنهاد پرز پاسخ مثبت نبود و این انتقال در نهایت منتفی شد.

 

کلید چهارم، روابط بد نیمار با پاریسن ژرمن

به نظر نمیرسد که روابط نیمار و پاریسن ژرمن بار دیگر به حالت عادی خود برگردد چون بارسلونا پیشنهادات متفاوتی برای نیمار ارائه کرد ولی پاریسی ها از انتقال وی به بارسلونا جلوگیری کردند. نیمار هم به دنبال ترک پاریسن ژرمن است و ترک تیم را در زمستان به تابستان ترجیح میدهد.

 

کلید پنجم، 20 میلیونی که قرار بود نیمار به پیشنهاد بارسلونا اضافه بکند

بارسلونا پیشنهادی 130 میلیون یورویی همراه تودیبو، راکیتیچ و دمبله به پاریسن ژرمن ارائه کرده بود و نیمار تصمیم گرفت که 20 میلیون یورو از جیب خودش به این مبلغ بیفزاید و مبلغ این انتقال را 150 میلیون یورو همراه بازیکنان تبدیل بکند. اما این کمک نیمار هم در نهایت کارساز نبود و در نهایت این انتقال منتفی شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.