پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریوالدو : والورده استعداد فاتی را نشان داد . خرید نیمار با وجود فاتی ؟

کد خبر : 93977  |  زمان ارسال : جمعه 29 شهریور 1398
ریوالدو حالا در مورد خرید نیمار تردید دارد

اختصاصی بارسا نیوز - ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا در تابستان امسال بارها از بازگشت نیمار به نیوکمپ حمایت کرد اما او حالا تردید دارد .

 

ریوالدو معتقد بود که بازگشت نیمار به بارسلونا کمک زیادی میکند اما حالا ریوالدو نظر دیگری دارد و معتقد است اگر فاتی به روند خود ادامه دهد دیگر نیازی به نیمار نیست .

 

او گفت :

قبلا هم گفتم که آغاز فصل فرصت خوبی برای تست بازیکنان جدید است . در این مدت بازی های مهمی برگزار نمیشود و برای بازیکنان جدید بهتر است زیرا جوانان ممکن است در بازی اشتباهاتی انجام دهند و والورده اینکار را بسیار خوب در بارسلونا انجام میدهد . او به آنسو فاتی فرصت داد تا استعدادهایش را به نمایش بگذارد .

 

این بازیکن 16 ساله اکنون نشان داده که شخصیت بازی در مسابقات بزرگ را دارد و این هفته در بازی لیگ قهرمانان در تساوی با دورتموند کار کرد - مسابقه ای که بارسلونا به طور کلی خوب نبود .

 

اگر بارسلونا خوب بازی میکرد شاید آنسو بیشتر میدرخشید اما اینبار اینطور نبود . من اشتیاق هواداران را درمورد فاتی جوان درک میکنم اما مقایسه کردن او با لیونل مسی یا اینکه میگویند جایگزین مسی در آینده میشود خیلی زود است  .

 

هیچکس نسبت به استعداد بزرگ فاتی تردید ندارد اما او هنوز کودک و نابالغ است و نباید مسئولیت زیادی روی دوش او قرار داد . باید به او زمان دهیم و در بازی های عادی به او فرصت بازی داده شود و در این صورت شما در آینده متوجه میشوید که آیا او میخواهد تبدیل به " مسی جدید " شود یا نه .

 

برخی شایعات هم میگویند موفقیت فاتی باعث شده تا بارسلونا از خرید نیمار منصرف شود . واقعیت را بخواهید فکر میکنم این بستگی به عملکرد آنسو تا پنجره نقل و انتقالات بعدی دارد .

 

اگر بارسلونا بتواند خوب بازی کند و فاتی هم جزوی از موفقیت های تیم شود هیچ دلیلی برای خرید نیمار وجود ندارد . اما اگر اوضاع خوب پیش نرفت و متفاوت شد در این صورت نیمار میتواند دوباره هدف قرار بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.