پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای دیوانه کننده دون بالون : درخواست مسی از بارسلونا برای خرید جایگزین پیکه

کد خبر : 94731  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 مهر 1398
دون بالون یک منبع غیرقابل اعتماد است

اختصاصی بارسا نیوز - دون بالون که منبع غیرقابل اعتمادی است در گزارشی مدعی شد که مسی عملا سیاست های نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا را تعیین میکند . این منبع میگوید ستاره آرژانتینی از باشگاه برای خرید ماتیاس دلیخت برای جایگزینی با جرارد پیکه درخواست کرده است .

 

همین منبع افزود , کاپیتان بارسلونا میترسد در صورتی که دلیخت قصد خروج از یوونتوس را داشته باشد تصمیم بگیرد به رئال مادرید برود و با توجه به اینکه دلیخت بسیار آینده دار است لئو این را به ضرر بارسلونا میداند .

 

ماتیاس دلیخت - کریستیانو رونالدو

 

اگرچه فهمیدن اینکه دون بالون چنین اخباری را از کجا کسب میکند بسیار دشوار است اما یک مورد شاید نشان دهد که مسی به به وضعیت رئال مادرید بی توجه نیست . لئو اخیرا گفته میترسید که نیمار در صورت جدایی از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید شود .

 

به نظر میرسد دون بالون تصمیم گرفت تا به جای نام نیمار در گزارش خود از دلیخت استفاده کند . حتی اگر بارسلونا به فرض برای خرید دلیخت اقدام کند این هیچ ارتباطی با لئو مسی ندارد .

 

از طرفی دلیخت شاید بااستعداد باشد اما آیا به اندازه کافی خوب است ؟ اخیرا پیکه به رکورد 500 بازی با پیراهن بارسلونا رسید .

 


# چرا این خبر با وجود اینکه به احتمال زیاد دروغ است در بارسا نیوز کار شد ؟

به این دلیل که شما این خبر را به زودی در رسانه های متعددی خواهید دید زیرا دون بالون منبع بسیاری از رسانه های زرد انگلیسی مثل میرور و دیلی اکسپرس است . بنابراین اگر با این شایعه مواجه شدید به سادگی نادیده اش بگیرید !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.