پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا سرمربی ریورپلاته میتواند جایگزین والورده شود ؟ و چرا گواردیولا کار او را تحسین میکند ؟

کد خبر : 94736  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 مهر 1398
مربی 43 ساله ریورپلاته شاید جایگزین والورده شود

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش ESPN , پپ گواردیولا هوادار بزرگ مارچلو گالاردو سرمربی ریورپلاته است و شاید مربی منچسترسیتی بتواند سال آینده کارهایی که انجام میدهد را در تیم دیگری مشاهده کند .

 

گواردیولا در مصاحبه با یک شبکه رادیویی آرژانتینی گفت :

آنچه گالاردو در ریور انجام داده باورنکردنی است . بعضی چیزها را نیمتوان توضیح داد . هر سال 3 مربی را به عنوان بهترین های جهان معرفی میکنند اما او هرگز در این لیست قرار نگرفته است که برای من قابل درک نیست . انگار به غیر از اروپا در جهان چیز دیگری وجود ندارد .

 

گالاردو در 5 سال حضور در ریورپلاته افتخارات زیادی برای این تیم به ارمغان آورده است و آنها را 2 بار قهرمان کوپا لیبرتادورس کرده است که آخرین فینال این جام بین بوکاجونیور و ریورپلاته برگزار شد که ریور در مجموع رفت و برگشت 5-3 برنده شد .

 

 

چقدر شانس برای رسیدن گالاردو به نیمکت بارسلونا وجود دارد ؟

به نظر میرسد او هنوز از سوی مسئولان تیم ملی آرژانتین وسوسه نشده و گمانه زنی هایی نیز اخیرا از جایگزین شدن او با والورده در بارسلونا حکایت دارد .

 

مطمئنا میتوان تصور کرد گالاردو حمایت مسی را داشته باشد زیرا او همواره با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه با فلسفه فوتبال هجومی به موفقیت های زیادی رسیده است .

 

اما زمان او در ریورپلاته طولانی شده و حالا او بیشتر مورد توجه است . او اکنون در حال نزدیک شدن به ششمین سال مربیگری در ریورپلاته است - اتفاقی که در فوتبال اروپا به ندرت رخ میدهد و در آمریکای جنوبی عجیب تر است زیرا اینجا خواسته ها سریع تر تغییر میکنند و اینکه او توانسته در باشگاهی که به طور مداوم بهترین بازیکنانش را میفروشد در اوج باقی بماند کار بسیار دشواری است .

 

گواردیولا همچنین گفت " هر سال بازیکنانی ریورپلاته را ترک میکنند اما این تیم همچنان به کار ادامه میدهد " .

 

گفتنی است چشمگیرترین بخش فعالیت گالاردو در ریورپلاته تکامل این سرمربی است جایی که او در اوایل با سیستم 4-4-2 بازی خوبی ارائه میکرد اما رفته رفته با گذشت زمان وقتی رقیبان دست او خواندن برنامه های تاکتیکی اش را تغییر داد و مهارت خود را در مربیگری بهبود داد و بدون اینکه باعث ناراحتی یا گیجی در بازیکنانش شود از تاکتیک های متفاوتی مقابل رقیبان استفاده میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.