پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : تمام مسیرهای توپ طلا به مسی میرسد

کد خبر : 95808  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 آذر 1398
مراسم توپ طلا دوشنبه هفته آینده در پاریس

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت در گزارشی مدعی شد که تمام مسیر های توپ طلا به لیونل مسی ختم میشود و ستاره آرژانتینی بارسلونا نزدیک به کسب ششمین توپ طلای خود است . مراسم اهدای جایزه روز دوشنبه 2 دسامبر در پاریس برگزار میشود و لئو مسی شایسته ترین بازیکن برای کسب این جایزه سالانه فرانس فوتبال محسوب میشود .

 

اسپورت توضیح داد که نه تنها از لحاظ آماری بلکه از نظر ورزشی هم لئو فصل موفقی داشته است .

 

شماره 10 بارسلونا بسیار نزدیک به کسب 3 گانه بود . اگرچه لیورپول و والنسیا جلوی راه بارسلونا در کسب آن را گرفتند اما لئو مسی در بازی رفت مقابل لیورپول 2 گل زد تا تیم کلوپ برای رسیدن به فینال تنها به یک معجزه نیاز داشته باشد . در فینال مقابل والنسیا نیز لئو مسی زننده تنها گل بارسلونا بود . به طور خلاصه لئو هیچ تقصیری در عدم کسب 3 گانه نداشت و او تمام تلاش خود را برای کسب آن انجام داد .

 

 

از لحاظ آمار فردی نیز لئو شایسته توپ طلا است . لئو 12 گل در 10 بازی لیگ قهرمانان به ثمر رساند و بهترین گلزن فصل لیگ قهرمانان اروپا بود . لئو همچنین آقای گل لالیگا و برنده کفش طلا با 36 گل زده شد .

 

همچنین حتی رقیبان لئو در توپ طلا نیز او را شایسته کسب جایزه دانسته اند . به طور مثال فن دایک که خودش یکی از شانس های اصلی توپ طلا است پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ درباره توپ طلا گفت " من فکر میکنم مسی بهترین بازیکن جهان است و مهم نیست که او امروز بازی نکرد ( یعنی در فینال نبود ) . او بهترین بازیکن است . درباره برنده توپ طلا افراد زیادی تصمیم گیری میکنند و اگر شرایط به نفع من شود به آن افتخار خواهم کرد اما از نظر من لئو بهترین بازیکن است " .

 

استدلال مشابهی توسط بازیکنان دیگری نیز مطرح شده است . از طرفی به تازگی یورگن کلوپ نیز گفته که مسی بهترین بازیکن است و هرسال شایسته کسب توپ طلا است اما گفت فن دایک بهترین بازیکن فصل است .

 

همچنین لازم نیست نگران اسامی بود که در لیست ها قرار میگیرند . حتی آنها نمیتوانند مزاحمتی برای شماره 10 بارسلونا ایجاد کنند . کریستیانو رونالدو مطرح میشود اما کسب جایزه توسط او غیر قابل درک خواهد بود زیرا نام لئو مسی هم آنجا شنیده میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.