پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله شدید سیلوا به مسی+مصاحبه جدید پیکه+سوزش سه

زمان ارسال : شنبه 25 آبان 1398
" حمله شدید سیلوا به مسی: او داوران را کنترل می‌کند و به ما می‌خندد "

تیاگو سیلوا پس از دیدار شب گذشته تیم ملی برزیل برابر آرژانتین که با شکست این تیم همراه بود حمله شدیدالحنی را خطاب به لیونل مسی انجام داد.

فوق ستاره بارسلونا شب گذشته تک گل دیدار دوستانه دو تیم آرژانتین و برزیل که در عربستان سعودی برگزار شد را در دقیقه 14 و روی توپ برگشتی پنالتی خود که توسط آلیسون بکر مهار شده بود، به ثمر رساند. مسی پس از سه ماه محرومیت و دوری از تیم ملی بار دیگر پیراهن آرژانتین را بر تن کرده بود و پس از پایان نیمه اول نیز با سرمربی برزیل یک درگیری لفظی داشت و به او گفته بود که دهانش را ببندد. تیاگو سیلوا، مدافع تیم ملی برزیل، پس از بازی با حمله به این بازیکن مدعی شد که او احترامی برای رقبا قائل نیست و تلاش می کند که با فشار آوردن به داوران آنها را مجاب به گرفتن تصمیم دلخواه خود کند.

سیلوا در این باره گفت: " او می خواست بازی را کنترل کند. دو بازیکن را زد و داور هیچ واکنشی نشان نداد. من با داور بحث کردم و او به من می خندید. باید به تیم رقیب احترام گذاشت. او همیشه داوران را مجبور می کند که در مناطق خطرناک به نفع تیمش ضربه آزاد اعلام کنند و همیشه همینطور رفتار می کند. ما با بعضی بازیکنان که در اسپانیا بازی می کنند، صحبت کردیم و می دانیم که آنجا نیز همینطور است. او سعی می کند بازی و تصمیمات داور را کنترل کند. در لیگ قهرمانان این امتیاز را ندارد چون داوری سخت تر است و او تلاشی برای کنترل بازی نمی کند. سخت است که این حرف را درباره احترام در زمین و درباره بازیکنی که بسیاری او را دوست دارند، بزنیم. هر چقدر رقابت جدی باشد، احترام مهمتر است. "

........................................................................................................................................................

" پیکه: هیجان طعنه زدن به رئال، بیشتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود "

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در گفتگو با برنامه ال پارتیدازو در مورد یکی از هیجان انگیزترین لحظاتی که درسالهای اخیر تجربه کرده صحبت کرده است.

یکی از این لحظات، زمانی بود که او در جشن قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 پیغامی طعنه آمیز برای رئال مادرید فرستاد. مخاطب اصلی این پیغام، کوین رولدان، خواننده کلمبیایی بود که در جشن تولد کریس رونالدو در آن فصل به اجرای برنامه پرداخت.. بعد از جشن تولد رونالدو، رئال باخت دردناکی را متحمل شد و خیلی ها همان جشن تولد کریس وباخت رئال بعد از آن جشن را شروع افول رئال مادرید در آن فصل عنوان کردند. در جشن قهرمانی بارسلونا در پایان آن فصل، پیکه فریاد زد:« کوین رولدان با تو همه چیز شروع شد.»

حالا پیکه در صحبتهایی اعلام کرده که ازماه مارس آن سال به این جمله فکر کرده و برای این صحبتها برنامه ریزی کرده بوده. پیکه در آن زمان گفت:« چطور شد؟ چه شد که در جشن این جمله را گفتم.. از ماه مارس به این صحبتها فکر کرده بودم.این جمله را به ذهن سپرده بودم. گفتن این جمله برایم از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم هیجان انگیزتر بود. »

پیکه در ادامه از خاطره عجیب و بامزه دیگری صحبت کرد. زمانی که در گفتگو با ایکر کاسیاس قبل از دربی شهر مادرید، به شوخی به او جمله ای گفته بود که دقیقا همان محقق شد. پیکه گفت:« آن فصل اتفاقات متعددی رخ داد. یک بار، یک شب قبل از دربی شهر مادرید، به کاسیاس گفتم:" فردا موفق باشید. امیدوارم به تو 4 گل بزنند و البته تو گندی نزنی ولی به تو 4 گل بزنند." دقیقا هم همینطور شد و رئال 0-4 باخت. عجیب و رویایی بود. فردای آن روز وقتی به کاسیاس پیغام دادم، او حتی جوابم را هم نداد؛ در آن لحظات حسابی عصبانی بود.»

.......................................................................................................................................................

" سوزش سه "

سوزش سه حسابی داره میسوزه و برای این که کمی از سوزشش کم بشه گفته که مسی در صحنه ای که پنالتی برای آرژانتین گرفته شده دایو زده. خخخخخخخخخخخخخخخخخ، خدایی خودتون برید نگاه کنید اصلا خییییییلی ضایع هستش که مدافع برزیل پای مسی رو زده.

همچنین باید خدمت شما بگم که این اولین رسانه ای هستش که چنین ادعایی کرده.

" سوزش سه "

.........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.