پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیریت غلط

زمان ارسال : چهارشنبه 8 شهریور 1396
بعد از رفتن ژاوی خلا او در خط هافبک و افت اینیستا کاملا حس میشود. واقعا نمیتوانیم جایگزنی برای شماره همیشه 6 و افسانه ای بارسلونا پیدا کنیم. اما میتوانیم بازیکنانی که کمی سطح پایین تر از او بازی میکنند را به استخدام باشگاه در بیاوریم. نمونه های زیادی از این بازیکنان که با عقاید یوهان کرویفی بارسلونا جور در می آیند وجود دارد.
بازیکنانی مانند : مارکو وراتی، مسئوت اوزیل، آنخل دیماریا، فیلیپ کوتینیو، کوین دبرونه، پائولو دیبالا، انگولو کانته، مارکو آسنسیو، تیاگو آلکانتارا، سری، سائول نیگز و ... وجود دارند.
خرید مارکو وراتی که در حدود خرداد ماه امسال منتفی شد. سائول نیگز، انگولو کانته و تیاگو آلکانتارا به صورت کاملا واضح بیان داشتند که قصد پیوستن به بارسلونا را ندارند و از شرایط فعلی خود رضایت کامل دارند.
بارسلونا پیشنهاد پیوستن مارکو آسنسیو، قبل از درخشیدن در اروپا، را در چند سال پیش رد کرد و او به صورت کاملا واضح بیان کرد که رئال مادرید او را بزرگ کرده و خانه اوست و هرگز به مقصد بارسلونا، رئال مادرید را ترک نخواهد کرد.
با شرایط فعلی سری از نیس، مسئوت اوزیل از آرسنال و آنخل دیماریا بهترین گزینه ها برای بارسلونا هستند. اما باید توجه داشت که ترافیک خط هافبک بارسلونا با وجود 12 بازیکن به نام های آندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، سرخیو روبرتو، سرجی سمپر، کارلس آلنیا، آندره گومز، دنیس سوارز، آردا توران،رافینیا آلکانتارا، پائولینیو و حاویر ماسچرانو بسیار شلوغ است. با توجه به نظرات کاربران سایت بارسا نیوز و هواداران بارسلونا خط هافبکی بارسلونا با وجود 12 هافبک باز هم ضعیف میباشد. بسیاری معتقدند که خط هافبکی بارسلونا باید به صورت زیر باشد :
هافبک هایی که باید بمانند :
آندرس اینیستا، سرجی سمپر، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، سرخیو روبرتو، دنیس سوارز،کارلس آلنیا و پائولینیو
هافبک های خروجی :
آردا توران، رافینیا آلکانتارا، آندره گومز و خاویر ماسچرانو
با فروش نیمار، بارسلونا 222 ملیون پوند به جیب زد که 105 میلیون پوند آن صرف خرید دمبله شد. اما با فروش هافبکهای ذکر شده بارسلونا حداقل بودجه ای برابر با 255 ملیون یورو خواهد داشت. با این بودجه هر سه بازیکن یعنی مسئوت اوزیل، سری و دیماریا با هم قابل خریداری هستند. اما باشگاه هایی چون آرسنال و پاریسن ژرمن به این راحتی بازیکن فیکس خود را از دست نمیدهند. 2 روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده است و با این مدیریت غلط بارسلونا به هیچ هدفی دست نخواهد یافت...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.