پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه...والورده... منتقدان آن ها...همگی بخوانند - قسمت ۲

زمان ارسال : جمعه 18 خرداد 1397
امسال اینیستا از ما جدا شد و اکنون خلا او نیز به همه گرفتاری های تیم اضافه شد. تمامی امیدا ها از دست رفته و این بارسلونا در حال مرگ است. آبیدال در خرید بازیکن و والورده در تکرار شاهکار تنها روزنه های امید هستند.

کوتینیو تنها راه پر کردن کمی از خلا ژاوی هرناندز بود که همانند نوش دارویه بعد از مرگ سهراب عمل کرد. اگر کوتینیو زودتر به تیم می‌پیوست شاید بارسونا به فینال صعود میکرد.

اصلا نمیشود از والورده خرده گرفت چرا که با چنین وضعیت افتضاحی، که میتوان گفت ضعیف ترین بارسلونایه 20 سال اخیر است، چهل و اندی بازی شکست نخورد، کوپا و لیگ را نیز برد و آمار دفاعی حتی فوق العاده تر از زمان گواردیولا بر جای گذاشت. امسال اگر بارسلونا خط هافبکی خود را تقویت کند یعنی آبیدال عملکرد شگفت انگیز داشته باشد و والورده همانند فصل 2017/18 عمل کند مطمعنا شش گانه را باز هم تکرار خواهیم کرد.

اکنون زمانی است برای خانه تکانی هافبک های بارسلونا. کوتینیو کمی از خلا ژاوی را میتواند پر کند و اما چه کسی جانشین اینیستا خواهد شد؟ چه کسی قرار است عملکرد نیمار را در سمت چپ داشته باشد؟ آیا استعداد های لاماسیا از جمله میراندا، پالنسیا، کاکورلا و اوریول بوسکتس می‌توانند شگفتی ساز شوند؟ ایا تیاگو به بارسلون برمیگردد؟ پاسخ این سوال ها فقط با صبر کردن و فرصت دادن به والورده داده میشود
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.