پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیورپول - بارسلونا؛ افسانه‌ها هرگز نمی‌میرند!

زمان ارسال : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398
نمایش پرهیجان بلوگراناها در هفتۀ گذشتۀ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با درخشش کم‌نظیر لیونل مسی، باعث شد تا یکی از زیباترین‌ نبردهای این فصل از رقابت‌ها شکل بگیرد و برخورد جذاب دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها، تمامی نگاه‌ها را به خود معطوف کند، هرچند که نتیجۀ رقم خورده در دیدار دور رفت، بخشی از حساسیت بازی را در دیدار برگشت از بین برد تا لیونل مسی قاتل بزرگ لک‌لک‌ها لقب بگیرد.
به طور کاملاً واضح لیونل مسی مردی بود که در دیدار دور رفت، لیورپول و کلوپ را به وحشت انداخت تا تمامی کری‌خوانی‌های قرمزهای آنفیلد، بر علیه خودشان استفاده شود و کاری جز ابراز تأسف از لک‌لک‌ها به دلیل ناتوانی خود در مهار لئو مسی برنیاید!
ارنستو والورده خیلی نیاز به تاکتیک ویژه‌ای برای حفظ پیروزی در خانۀ حریف ندارد، چرا که او در این لحظات، تنها به این مسئله فکر می‌کند که آیا مسی دوست داشتنی او در فرم فوق‌العاده دیدار رفت قرار دارد یا خیر؟! چرا که اگر مسی، مسی همیشگی باشد؛ هیچ سدی قادر به ایستادگی در برابر این پسر کوچک آرژانتینی نیست؛ حتی ویرجیل فن‌دایک، گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان که او را صخره‌ای در برابر امواج ویرانگر لئو، جلوه داده بودند.
بازگشت لیورپول در خانه برابر بارسلونا، خیلی دور از دسترس نیست، اما خیلی در دسترس هم نخواهد بود! ذهنیت لیورپولی‌ها در دیدار دور رفت، ذهنیتی بسیار پایین‌تر از یک تیم مدعی بود و به همین دلیل آنها با عدم تمرکز در باز کردن دروازۀ تراشتگن آماده، کار خود را برای بازگرداندن نتیجه در بازی برگشت، سخت و سخت‌تر کردند؛ کلوپ در لیگ برتر انگلیس برابر پپ شکست خورده و در دیگر عناوین انگلیس ناموفق بوده و تنها افتخاری که می‌تواند به او و تیمش انگیزۀ نبرد را بدهد، در همینجاست، از پا انداختن لیونل مسی و بارسلونای تا دندان مسلح!
کلیدی‌ترین رمز پیروزی لیورپول در برابر بارسلونا، در میانۀ میدان خواهد بود، جایی که در بازی رفت، با مصدومیت نبی کیتا آنفیلدی‌ها قافیه را به رقیب باختند و خط هافبک بارسلونا با تکیه بر مسی در تمامی دقایق کار، برای خود جولان داد تا لیورپول نفس‌بریده مجبور به زانو زدن در برابر هیولاهای آبی و اناری شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.