پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس انریکه : از طعنه به مدیریت لالیگا تا عملکرد تیمی :

زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395

طرفداری - لوئيز انریکه، سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل اسپانیول در سوپرکاپ کاتالونیا ضمن ابراز رضایت از نمایش بازیکنانش در این دیدار، کنایه‌هایی نیز به مراسم انتخاب بهترین‌های لالیگا زد.

به گزارش mundodeportivo، بارسا شب گذشته با تلفیقی از بازیکنان ذخیره تیم اول و بسیاری از بازیکنان تیم دوم خود به مصاف اسپانیول در دیداری تحت عنوان سوپرکاپ کاتالونیا رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد. انریکه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

بازی خوبی بود. فکر می‌کنم نتیجه، آنچه در زمین اتفاق افتاد را منعکس نمی‌کند. با این حال، از نمایش بازیکنانم رضایت دارم.این بازی فرصت خوبی بود تا عملکرد بازیکنان تیم دوم و بازیکنانی که در تیم اول تاکنون دقایق زیادی به میدان نرفته‌اند را ببینم. مصدومیت متیو؟‌ بله. مصدومیت‌های زیادی در حال حاضر تیم هست که خبر خوبی محسوب نمی‌شود اما کاری نمی‌توان کرد و فعلا باید بدون آن‌ها ادامه دهیم.

انریکه درادامه درباره انتقادات باشگاه اسپانیول و فدراسیون کاتالونیا درباره عدم حضور فوق ستاره‌های بارسلونا در این دیدار گفت:

صحبت‌های زیادی در جهان مطرح می‌شود که چندان مهم نیستند. من کاری را انجام دادم که فکر می‌کردم برای تیمم، بهترین تصمیم ممکن است. با توجه به چندین و چند مصدومی که در حال حاضر داریم و بازی‌های دشواری که پیش روی ماست، این بهترین حالت مشارکت بارسلونا درسوپرکاپ کاتالونیا بود. انتقادات را می‌پذیرم اما اتخاذ بهترین تصمیم برای تیمم برای من بر هر چیزی اولویت دارد. همین و بس!

انریکه درباره جنجال‌های دیدار با والنسیا و واکنش‌ تباس به این قضیه گفت:

در این باره نه چیزی دیده‌ام و نه شنیده‌ام. معتقدم به چنین اتفاقاتی نباید بیش از حد پرداخته شود. من کلا به این مسائل علاقه‌ای ندارم به خصوص وقتی بدانم این قضیه از چه کسی نشات می‌گیرد (اشاره به تباس). ما بارسلونا هستیم و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در اوج لذت، حرفه خود را به نمایش بگذاریم تا دیگران هم لذت ببرند. بقیه اهمیتی ندارند.

انریکه در پایان درباره غیبت او درمراسم و در جمع بهترین مربیان فصل گذشته لالیگا هم گفت:

فقط شما به چنین سوالاتی علاقمند هستید و از آن معما می‌سازید. به مراسم نیامدم چون دعوتی صورت نگرفته بود. به همین سادگی! چیزی که باید به آن توجه شود، پیشرفت فوتبال اسپانیاست نه اینکه چه کسی درمراسم بهترین‌ها حضور نداشت و چرا حضور نداشت. غیبت من در نامزدهای بهترین مربی؟ خب احتمالا در میان 20 مربی برتر بودم! چیزی که برای من اهمیت دارد این است که در پایان فصل جام قهرمانی روی دست بازیکنان من باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.