پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

همه ی نابغه ها دیوانند! لئو نابغه ای که دیوانه نیست اما باید تغییر میکرد

زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1396
در فوتبال بعضي وقتا بايد خشن بود، غر زد، عصباني شد، خطا كرد و.. لئو این کار ها را بلد نبود.
اما قرار است پادشاه نحوه ی سلطنتش را عوض کند..شروع کرد به تغییر کردن، کم کم کم کم..خطا کرد ، عصبانی شد ، غر زد اما به جای خودش دیگر ان لئویی نبود که ان را میزدند و حرفی نمیزد او در تیم ملی ارژانتین و امریکای جنوبی بازی کرده و بزرگ شده ، خیابون های پست و خلافه امریکای جنوبی ..خیابونایی که به لئو با جای خشم برون ، متانت و صبر و سکوت داد ، اما فراموش نکرد خشمش را که در درونش پنهان میکرد.
بعد از ضربه باخت ارژانتین در فینال کوپای پارسال در تابستان به فکری فرو رفت و خودش را تغییر داد ، تغییر ظاهری را همه دیدند مو های طلایی ! موهایی که برای یک حس تازه رنگ شدند و این حس پیدا شد ، دوباره اون لئوی فوق العاده درخشان اون هر کاری با توپ میکرد همه رو با توپ نابود میکرد تیم گواردیولا رو نابود کرد یعنی من سیتی ! هتریک جلوی دوست قدیمی ، امارش به قدری عالی بود که رقیب هایش اصلا به حساب نمی امدند شده بود همان فرازمینی اما یک چیزش را به کل عوض کرده بود ، دسگر پسرک جنگجوی ارژانتینی خطاب میشد ..
همه ی نابغه ها دیوانند ، پس وقت دیوانه بازی در زمین بود او غوغا میکرد اما وقتی بر رویش خطا میشد یا ناسزایی گفته میشد میدانست چطور جواب بدهد ، دیگر جواب او فقط با یک گل و یا دریبل معرکه نبود کمی باید فیزیکی شد..کم کم ، کم کم ! جلوی والنسیا دقیقه اخر پنالتی گرفت و گل زد و تیمشو پیروز کرد ، بطری پرت شد و بر سر صمیمی ترین دوستانش و بهترین یارانش یعنی نیمار و سوارز برخورد کرد سر هر هم تیمی اش فرو می امد همین بود ، دیگر وقت کمی غیرت بود ، کمی نه ! دیگر گذشته است او تغییر کرده یک مشت گره خورده و حرومزاده ای که تنها صفتی بود که میشد به ان هوادار گفت و لئو دیگر گفت ..
جلوی ناداوری ها هم قرار نیست کوتاه بیاید ، شب بازی سویا خطایی که از انزونزی انجام شد کفش لئو در امد و پاره شد اما داور میلی با کارت زرد برای حریف لئو نداشت ، کفش های لئو پاره شد میخاست به بیرون برود و کفشش را بپوشد اما داور چش بود ؟ کارت زردی کا معلوم نبود از کدوم منطق در امد ، کفش را پرت کرد و اعتراضی که مثل همیشه حق داشت..کارت زردش فدای سرت لئو !
همینطور نیگذشت او را میزدند و باز هم تا حد زیادی سکوت میکرد دیگر قرار نبود بازیکن جلفی شود و او حد را میدانست نه مثل بعضی ها که پنالتی گرفته نشده را هم غحش میدهند سر هم تیمی خود هم داد میکشند ..چرا دروازه خالی را به من پاس ندادی ؟ این ها ادای لئو نبود و این رو میدونست و اینطوری هم نبود تنها سر ناداوری ها !!
به الانش رسید جایی که دیگر از کوره در رفت کلمه ای که نباید میپرید بیرون ولی پرید به داور فحش داد اما باز هم حق میدهم ، شما جای او این همه ضربه بخورید و داور با قیافه ای شبیه روانی ها و جلفی شما را نگاه میکند و سر تکان میدهد ، کفشتان در می اید کارت میگیرید .. پنالتی نمیگریند بعد به اعتراضتان کارت میدهد بطری پرت میشود شما جریمه میشوید ، پادشاه همه را جمع کرد و در دو سه کلمه همه را به یک کسی گفت مهم نیست صورتش سمت داور بود باشه اصلا منظورش همان داور بود ولی حق داشت ولی باید خالی میشد
او نابغه ای بود که زمانی برای دیوانگی فوتبالش میخواست تمام این سال ها را جمع کرد و یه لحظه فوران کرد.
دیگر بس است ...چند نفس عمیق و سر فصلی تازه برای قسمتی تازه از فوتبالت ما از فوتبالت ، اخلاقت ، رفتارت لذت میبریم تو بیگناه ترین و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهانی !
تو خداوندگار دنیای فوتبالی
هرگز تسلیم نشو لئو ! همیشه پای تو خواهیم مامد

بردیا ( نیوکمپ جاوید )
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.