پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موثر ترین بازیکن دیدار چلسی و بارسلونا از نگاه استیون جرارد!

زمان ارسال : سه شنبه 15 اسفند 1396
در حالی که گل های لیونل مسی و ویلیان در بازی رفت چلسی و بارسلونا ان ها را در صفحه اول روزنامه ها قرار داد نبرد سنگین میان زمین بین ۲ نفر از بهترین هافبک های دفاعی دنیا به طور کل توسط افراد عادی فراموش شد.اما چیزی در فوتبال از دید امثال کسانی مانند استیون جرارد دور نمی ماند.
استیون جرارد که در برنامه فوتبالی از کشور انگلیس به طور مستقیم در حال تماشای این بازی حساس بود بعد از بازی سخنان جالبی را مطرح کرد.
وقتی از او پرسیدند موثر ترین بازیکن چه کسی بود او گفت:"بوسکتس"!
و در ادامه اضافه کرد:"وقتی درمقابل او به میدان میروید در اخر مجبور میشوید که از پرس کردن او دست بردارید زیرا این کار به شدت ملال اور است! شما نمیتوانید به او نزدیک شوید و توپ را از او بگیرید چون اگر از پست خود برای پرس او خارج شوید او به سادگی شما را دور میزنید! پرس کردن او به مدت ۹۰ دقیقه غیر ممکن است زیرا این کار فقط هدر دادن انرژی است!او واقعا کابوسی برای تیم حریف است! در جریان بازی او حتی عرق هم نکرد!(بازی برایش آسان بود)"
شاید این سخنان جرارد برای کسانی که درک‌درستی از نحوه صحیح بازی فوتبال ندارند و تمام تمرکزشان روی خط هجومی یک تیم است یک نوع اغراق به حساب آید.اما با نگاه به آمار میتوان فهمید سخنان او کاملا به جا بوده.
بوسکتس بیش از هر بازیکنی در زمین ۱۲۸ پاس سالم ثبت کرده است.دقت او در پاس هایش آمار خارق العاده ۹۲ درصد پاس صحیح را در مقابل دفاع فشرده چلسی ثبت کرده و او بیش از هر بازیکنی در زمین ۶ تکل موفق داشته که در ۳ تا از این تکل ها موقعیت خطرناک چلسی دفع شده است!
این آمار درمقابل کانته نشان میدهد که حرف زدن یک بازیکن را بزرگ نمیکند و وقتی حرف عمل به میان می آید هنوز سرجیو دست هافبک هایی مانند کاسمیرو و انگولو کانته را از پشت میبندد تا هنوز کسانی که درک خوبی از فوتبال دارند او را بهترین هافبک دفاعی دنیا بخوانند!
زنده باد بارسا،زنده باد بوسکتس!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.