پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی تمام گزینه های مورد نظر بارسا برای خط هافبک (بخش اول)

زمان ارسال : یکشنبه 29 اسفند 1395
بارسلونا هنوز نتوانسته بازیکنی با شاخصه های ژاوی پیدا کند و اکنون مشکل جدیدی پیدا شده ، اینیستا با افزایش سن دچار مصدومیت های پی در پی و نسبتا طولانی میشود و حتی در حالتی که مصدوم نیست هم دیگر نمیتواند تمام بازی ها را به صورت فیکس بازی کند و این یعنی زنگ هشدار برای بارسلونا .
ابتدا باید با بازیکنان موجود نگاه کرد :

راکیتیچ به خوبی ثابت کرده است که تا چه مقدار برای بارسا مفید و مهم است . او شاید اصلا هیچ شباهتی به ژاوی یا اینیستا نداشته باشد اما فاکتور هایی جدیدی به خط هافبک بارسا اضافه میکند که بسیار به تقویت هافبک میانی کمک میکند . او بی شک انتخاب اصلی است .

توران تا امروز ثابت کرده که در هافبک میانی نمیتوان او را جانشین اینیستا یا ژاوی دانست . توران هافبک با تجربه و با تکنیک بالا و شم گلزنی بالا است ، اما در بازی سازی و طراحی میانه میدان حرف چندانی برای گفتن ندارد .

گومز تا الان ثابت کرده که نمیتوان او را به چشم هافبک میانی و طراح نگریست . گومز فیزیک خوبی دارد و در جنگ هوایی و فیزیکی قدرتمند است اما سرعت پایین ، تجربه کم ، طراحی و بازی سازی ضعیف باعث میشود که اصلا گزینه ی مناسبی برای خط هافبک میانی نباشد .

رافینیا هافبک جوان و مستعد بارسلونا ثابت کرده میتواند بسیار موثر و مهم باشد . او تکنیک فردی بسیار خوبی دارد و مانند اکثر برزیلی ها دریبل زنی در خون او جریان دارد ، شوتزنی های او هم مثال زدنی است ، سرعت او هم خوب است و توانایی نفوذ او هم کافی است .
اما شاید کم تجربگی ، ضعف در کارهای دفاعی و متوسط بودن در طراحی و بازی سازی را بتوان از نقاط ضعف او دانست .

دنیس به عنوان اصلی ترین جایگزین اینیستا شناخته میشود ، او بی شک پتانسیل فوق العاده بالایی دارد و بسیاری از فاکتور های اینیستا در او دیده میشود . طراحی و بازی سازی خوب ، توانایی حمل توپ و دریبل زنی خوب و همچنین هوش بالا در کنار سرعت مناسب او را به یکی از نزدیک ترین گزینه ها برای جانشینی اینیستا تبدیل کرده .
کم تجربگی ، ضعف در کارهای دفاعی هم جزو نقاط ضعف او است .

روبرتو شاید تنها هافبک موجود در ترکیب بارسا است که رگه هایی از ژاوی در او دیده میشود . او بی شک استعداد بالایی دارد و میتواند جزو اصلی ترین گزینه ها برای فیکس بازی کردن در خط هافبک باشد .
چند پسته بودن ، توانایی حمل و نگه داری توپ ، تکنیک فردی مناسب ، طراح و بازی سازی بسیار خوب و هوش بالا در کنار تجربه نسبتا بیشتر او نسبت به دنیس او را به اولویت اصلی برای بازی در هافبک تبدیل میکند .
ناتوانی در استارت های پی در پی در کنار سرعت نسبتا متوسط هم جزو نقاط ضعف او است .


در بخش بعدی به بررسی گزینه های مد نظر بارسلونا برای خرید پرداخته میشود
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.