پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی تمام گزینه های مورد نظر بارسا برای خط هافبک (بخش دوم)

زمان ارسال : یکشنبه 29 اسفند 1395
در بخش دوم به بررسی گزینه های مد نظر بارسلونا برای خرید میپردازیم


ایسکو : یکی از گزینه های احتمالی بارسلونا که البته احتمال دارد که در فصل ۲۰۱۸/۱۹ به صورت مجانی به بارسلونا بیاید ایسکو است .
از نکات مثبت او میتوان به آشنایی کامل با فضای اسپانیا ، بازی سازی قوی ، سرعت خوب و اضافه شدن به مهاجمین در صورت نیاز اشاره کرد .
نکات ضعف او هم عملکرد متوسط در کارهای دفاعی و حضور او در تیم رقیب یعنی رئال و امکان ایجاد حاشیه است .
نمره ۸ از ۱۰

دی ماریا : یکی از گزینه ها که به تازگی مطرح شده بازیکن آرژانتینی پاریس است . گرچه تعصب او به تیم سابقش رئال شاید ثابت کننده شایعه بودن مطرح شدن نام او باشد .
از نکات مثبت او میتوان به آشنایی به فضای اسپانیا ، سرعت فوق العاده ، نفوذ های سرعتی ، توانایی دریبل زنی و شوتزنی خوب اشاره کرد .
شاید اصلی ترین نقطه ضعف او هم حضور او در رئال در گذشته و سن بیشتر او نسبت به سایر گزینه ها اشاره کرد .
نمره ۸ از ۱۰

کیمیچ : آچار فرانسه جوان تیم بایرن هم یکی از گزینه های مطرح است .بی شک فروش او توسط بایرن یکی از عجایب فوتبال خواهد بود .
از نکات مثبت او میتوان به چند پسته بودن ، عملکرد متعادل و خوب او هم در دفاع و هم در حمله ، بازی سازی خوب و سن پایین اشاره کرد.
نکات ضعف او هم شاید کم تجربگی و دور از انتظار بودن فروخته شدن این گوهر جوان توسط بایرن است .
نمره ۸ از ۱۰

اریکسن : یکی از شبیه ترین بازیکنان به اینیستا هافبک هجومی تاتنهام میباشد که بارها بیان کرده که پیرو سبک بازی اینیستا است .
از نکات مثبت او میتوان به پرورش یافتن در آژاکس و آشنایی با سبک بارسا ، بازی سازی قوی ، سرعت خوب ، شم گلزنی بالا و تکنیک های فردی شبیه به اینیستا اشاره کرد .
نکات ضعف او هم عدم حضور آنچنانی در کارهای دفاعی و نبودن در اولویت های خرید بارسلونا است.
نمره ۸ از ۱۰

اوزیل : چه کسی از آمدن این ستاره به تیم ناراحت میشود ، اوزیل نمونه کامل یک بازی ساز است و به تازگی شایعه احتمال جدایی او از آرسنال و لینک شدن به بارسلونا شنیده شده .
از نکات مثبت او میتوان به آشنایی به فضای اسپانیا ، بازی سازی قوی ، دریبل زنی و نفوذ های عالی ، تکنیک فردی بسیار خوب ، سرعت مناسب و تجربه بالا در لیگ های مختلف اشاره کرد .
نکات ضعف اصلی او هم سن بالا در مقایسه با سایر گزینه ها و حضور او در تیم رئال در گذشته است .
نمره ۹ از ۱۰

وراتی : هافبک با استعداد و جوان ایتالیایی جزو گزینه های اصلی در لیست خرید بارسلونا میباشد و امکان آمدن او به بارسا بسیار زیاد است .
از نکات قوت او میتوان به بازی سازی و بازی خوانی قوی ، هوش بالا ، عملکرد بسیار خوب در کارهای دفاعی ، نقش گذاری پایه ای و موثر او و علاقه او به آمدن به بارسا اشاره کرد .
نکته ضعف او هم قدرت بدنی پایین که باعث مصدومیت های زیاد او میشود ، است .
نمره ۹ از ۱۰

کوتینیو : ستاره برزیلی لیورپول هم جزو اصلی ترین گزینه های موجود در لیست خرید بارسا است .
از نکات مثبت او میتوان به تکنیک فردی فوق العاده ، قابلیت دریبل زنی بالا ، قدرت شوتزنی فوق العاده ، شم گلزنی بالا ، توانایی اضافه شدن به مهاجمان ، دوستی او با نیمار و سوارز و قابلیت بازی او در هر دو وینگ راست و چپ علاوه بر هافبک هجومی اشاره کرد .
نقاط ضعف او هم قدرت بدنی پایین ، عدم شرکت در کارهای دفاعی و تمدید قرارداد او که احتمالا باعث سخت شدن جدایی او میشود است .
نمره ۹ از ۱۰

تیاگو : هافبک فوق العاده پرورش یافته در آکادمی بارسا این روز ها در بایرن غوغا میکند . هر بار که توپ به زیر پاهای تیاگو میرود شما میتواند رگه هایی از ژاوی و اینیستا را مشاهده کنید .
از نقاط مثبت او میتوان به آشنایی کامل او با بارسا و سبک که باعث بیشتر شدن سرعت انطباق پذیری او در مقایسه با سایر گزینه ها میشود ، وجود برادر و دوستان او در تیم ، عملکرد عالی او هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای تهاجمی ، تکنیک فردی بسیار خوب ، بازی سازی فوق العاده ، سرعت مناسب ، قدرت شوتزتی مناسب و عملکرد متعادل در تمام مناطق زمین و همچنین قدرت بدنی مناسب در مقایسه با سایر گزینه ها اشاره کرد .
تنها نقطه ضعف در خرید او هم این است که فصل آینده ژاوی آلونسو از بایرن جدا میشود و احتمالا بایرن هیچ تمایلی به فروش تیاگو هم نخواد داشت .
نمره ۱۰ از ۱۰
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.