پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سولاری:هو شدن ایسکو؟همه میتوانند نظرشان را ابراز کنند!!اشک های ایسکو!

زمان ارسال : پنجشنبه 22 آذر 1397
سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست خانگی 3 بر صفر این تیم مقابل زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن ایسکو پس از لو دادن یک موقعیت از سوی گروهی از هواداران هو شد، به خبرنگاران گفت: هواداران می‌توانند نظرشان را ابراز کنند. اشاره من به ایسکو نیست بلکه دارم از یک قاعده کلی حرف می‌زنم چون هواداران از نتیجه راضی نبودند.

این اولین بار از سال 2011 بود تا کنون بود که رئال مادرید نتوانست در یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان پیروز شود. سولاری درباره بازی ضعیف شاگردانش در سانتیاگوبرنابئو هم گفت: ما در محوطه جریمه حریف به اندازه کافی قوی نبودیم. آنها فشار آوردند و روند بازی را به سود خودشان تغییر دادند. در نیمه دوم همه بازیکنان ما بد بازی کردند. در نیمه اول من بازی را خوب شروع کردیم و تا نیم ساعت 35 دقیقه نخست هم خوب بودیم اما تأثیرگذار نبودیم. گل نزدیم و در محوطه جریمه خودمان هم قوی نبودیم.

ایسکو که در لالیگا بازیکن ذخیره است امشب این فرصت را پیدا کرده تا در ترکیب ثابت قرار بگیرد. او در نیمه اول یک فرصت گلزنی خوب را از دست داد و در نیمه دوم وقتی نتوانست پاس عالی وینیسیوس را به گل تبدیل کند از سوی بخشی از هواداران رئال با سوت ها اعتراضی مواجه شد، واکنش ایسکو به این سوت ها تند و منفی بود. او که چهره ای متعجب داشت باور نمی کرد که در برنابئو در حال هو شدن است.

گزارش شده که او پس از بسیار گریان بود و با حالتی اندوهگین و اشکبار برنابعو را ترک کرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.