پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چشمک کیکه ستین به بارسلونا!!!!!!!

زمان ارسال : شنبه 22 دی 1397
طبق گزارش بارسا بلوگرانا به نظر می رسد این فصل آخرین فصل حضور والورده در بارسلونا باشد او مطمئن نیست که فصل آینده در بارسلونا باشد، گمانه زنی های تازه ای در مورد اینکه چه کسی می تواند جایگزین او شود وجود دارد.

کیکه ستین سرمربی باشگاه رئال بتیس که با هواداران بارسلونا ارتباط خوبی دارد پیش از برگزاری بازی تیمش مقابل رئال مادرید گفت: من با باشگاه (بتیس) ارتباط دارم و جو باشگاه خوب است و ما سعی میکنیم در اینجا کار های خوبی انجام دهیم.

بارسلونا را بسیار دوست می دارم و احترام خاصی برایشان قائل هستم و از سخنانی که درباره من در بارسلونا گفته می شود بسیار خرسند هستم اما شایعاتی که رسانه ها در مورد من منتشر کرده اند دروغ است زیرا اگر بگویم با باشگاه دیگری در ارتباط بودم دروغ گفته ام من برای هر طرف احترام ویژه ای قائل هستم.

ستین در سال ۲۰۱۷ به باشگاه بتیس پیوست و با آن ها قراردادی سه ساله تا سال ۲۰۲۰ امضا کرد و شایعاتی مبنی بر علاقه مسئولان بتیس به تمدید دوباره با وی منتشر شده است.

برخی از نظرات او واقعا دور از چیزیست که مردم انتظار شنیدن آن را دارند اما فهمیدن این موضوع آسان است که چرا او دائما به بارسلونا لینک می شود به علت سبک و استایل خاصی که به تیمش ارائه می دهد و آن چیزی است که بارسلونا به آن نیاز دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.