پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ:آژاکس رعال را حذف می کند و راموس از نیامدنش پشیمان می شود!!!!!!

زمان ارسال : شنبه 11 اسفند 1397
فرنکی دی یونگ، هافبک آژاکس می‌گوید تنها پیروزی این تیم در سانتیاگو برنابئو است که موجب می‌شود سرخیو راموس از عمدی کارت گرفتنش در بازی رفت پشیمان شود.
کهکشانی‌ها در بازی رفت دو تیم که در آمستردام برگزار شد، به سختی با نتیجه 1-2 پیروز شدند. راموس که صعود را حتمی می‌دید، در دقایق پایانی خطایی انجام داد که شاید در حالت عادی کسی برچسب عمدی به آن نمی‌زد ولی مصاحبه او پس از بازی که به نوعی اعترافی بود بر عمدی بودن کارتش، باعث شد تا کمیته انضباطی یوفا که روی این مسئله بسیار حساس است، کاپیتان رئال مادرید را یک بازی دیگر هم به جز بازی برگشت با آژاکس محروم کند. حالا سفیدپوشان که در قلب خط دفاع مشکلات فراوانی دارند، امیدوارند ناچو و واران زوج مطمئنی برای دو بازی پیش رو تشکیل بدهند تا راموس برگردد.
به گزارش موندو دپورتیوو، فرنکی دی یونگ که از فصل آینده در بارسلونا توپ خواهد زد، درباره محرومیت راموس می‌گوید:
اگر ما بازی برگشت را ببریم و صعود کنیم، شاید راموس از کاری که کرده پشیمان شود. رئال مادرید مشخصا شانس نخست صعود است اما ما هم هنوز تسلیم نشده‌ایم و شانس صعود داریم. لغو شدن بازی شنبه آژاکس از سوی سازمان لیگ؟ تصمیم خوبی بود چون بازی کردن در شنبه یعنی خستگی در روز یکشنبه. بعد روز دوشنبه هم باید پرواز می‌کردیم در حالی که هنوز کامل ریکاوری نکرده بودیم و این شرایط ایده آل نبود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.