پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایستگاه تاکتیک (تیکی تاکا روح بارسا دقیقا یعنی چی)

زمان ارسال : دوشنبه 10 دی 1397
تیکی تاکا حتما هر کدومتون هر وقت این کلمه رو میشنوید کلمه ای به نام پاس به ذهنتون میاد اما تیکی تاکا چیزی فراتر از فقط پاسکاریه سادس .
تیکی تاکا اولین چیزی که باعث شده ما تیکی تاکا رو یک سبک کامل بدونیم دوندگی کم بازیکنا در اون هست دومین چیز در تیکی تاکا به حریف کمتر اجازه ایجاد موقعیت میده چون تنها 30 یا کمتر از 30 درصد توپ دست حرف هست.
حال چی باعث میشه با اینکه توپ در 60-70 درصد اوقات دست ماست دوندگیمون کمتر بشه؟؟؟ بارسا هیچ گاه در کل زمین بازی نمیکنه یک دایره به مساحت 40 متر کل بازیکنا در اون دایره متمرکزن این دایره توپ رو از زمین خودی تحویل میگیره تا یک سوم زمین حریف پیش میبره و در یک سوم دفاعی حریف با پاسکاری با سرعت بالا تاکید میکنم با سرعت بالا تمرکز حریف رو به هم میزنه فضا ایجاد میکنه وگل.
اگر توپ لو رفت پرس اما پرس واقعا خطر ناکه اگر توپ لو بره عبور از اون دایره 40 متری با سرعت بالا کار سختی نیست اینجاست که اون بازیکن با سرعت بالا و قدرت بدنی خوب مثل ویدال راکی پائو به کارمون میان در برگشت میان و دفاع میکنن.
اگر تیم حریف به شدت تو دفاع بود بازیکن شوت زن و تموم کننده عالی به کارمون میاد چون تعداد کمی موقعیت دستمون خواهد آمد یک تموم کننده عالی میتونه از حداقل ها حداکثر ها رو بساز و یک شوت زن با استفاده از ضربات ایستگاهی و پشت محوطه جریمه میتونه گره گشای کار باشه.
اما مهمترین قسمت بازی تیکی تاکا بازی شناور توتال فوتبال یعنی در تیکی تاکا یک بازیکن پست مشخصی نداره مثل البا یه بار جلوئه یه بار داره دفاع میکنه مثل کوتی هم وینگه هم هافبک پشت مهاجم هم هافبک چپ.
من حس میکنم تممون بد کار نکرده در این مواردی که گفتم اما خوب فوق العاده هم نبوده باید بیشتر کار شه ای کاش همه بازی هامون مثل بازی های با رئال باشه.
به امید موفقیت بارسا.
فورسا بارسا.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.