پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ قهرمانان، در انتظار روزهای هیجانی زمستان

زمان ارسال : سه شنبه 27 آذر 1397
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های شرکت کننده حریفان خود را در مرحله یک هشتم شناختند تا با آغاز این دور از بازی ها،منتظر دیدار هایی حساس و جذاب و پرهیجان باشیم.
به گزارش "ورزش سه"، در این مرحله شاهد بازی های بزرگی چون اتلتیکو-یوونتوس، پی اس جی-منچستر و بایرن-لیورپول خواهیم بود.

شالکه -منچستر سیتی
شالکه که پس از پورتو با ۱۱امتیاز به این دور رسیده است شاید به یک قرعه مشکل برخورده است.آبی های منچسترکه با پپ انگیزه بسیاری برای فتح جام دارندنمیتوان برای آنها یک قرعه آسان متصور شد.چون آنها در دور قبل در خانه مغلوب لیون شدند ودر مقابل لیون نتوانستند پیروز بشوند.
اتلتیکو-یوونتوس تقابل دوباره کریس وسیمئونه
یوونتوس با خرید رونالدو به دنبال این است که اروپا رافتح کنند،آنها قهرمان بلامنازع سری آ هستند ولی در لیگ قهرمانان ناموفق بودند و این بار قصد دارند به هدفشان برسند.اتلتیکو که همیشه تیم شگفتی سازی در این سال ها ظاهر شده و دوبار تا آستانه فتح جام پیش رفته است، این بار هم قصد ندارد به این زودی ها جام را ترک‌کند.
منچستریونایتد-پاری سن ژرمن آقای خاص در جدال با پادشاه لوشامپیونه
منچستر که روزگار خوشی را با مورینیو سپری نمیکند شاید با یک قرعه بسیار سخت روبرو‌شده است.پاریسی ها همیشه پر خرج ظاهر شدند ولی در این جام ناکام مانده اند. این بار میخواهند با ستاره هایشان تا پای فتح‌جام‌پیش بروند. درست است که یونایتد کار دشواری دارد ولی آنها در اوج نا امیدی به مورینیو باز هم امیدشان به اوست!

تاتنهام-دورتموند فرصتی برای حضور در جمع بزرگان
تاتنهام که روز آخر به لطف تساوی آیندهوون به این مرحله رسید برای صعود از این مرحله باید کار زنبورها را در لندن تمام کند. چون بازی برگشت در خانه‌دورتموند برای آنها بسیار دشوار است. تاتنهام‌در تقابل با اینتر و بارسلونا فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و حریف آسانی برای دورتموند نیست. دورتموند با برد۴بر صفر اتلتیکو ثابت کرد که شایسته حضور در این مرحله بوده است.
لیون-بارسا قرعه مناسب برای مسی و دوستان
لیون که در مرحله گروهی به سیتیزن هانباخت و همه را شگفت زده کرد،در مقابل حریفان آسان تر متزلزل نشان داد ولی اگه در مقابل بارسا متزلزل ظاهر بشود شاید تاوان سنگینی‌ داشته باشد و با یک‌شکست سنگین با جام‌وداع کند. بارسا به دنبال کسب قهرمانی است لیون را دست کم نمی گیرد چون اصلا دوس ندارد غافلگیر شود و ادامه مسابقات را از تلویزیون تماشا کند.

رم-پورتو قرعه مناسب شانس صعود به مرحله بعد
رم در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و با سه شکست در مرحله قبل به این‌ مرحله رسید. در ایتالیا هم در رتبه ششم جدول قراردارد. آنها مقابل پورتویی قرار میگیرند که از آمادگی بالایی برخوردار است و با پنج برد و یک تساوی با شالکه به این مرحله رسید. پورتو باز هم با یک قرعه خوب روبرو شد تا با غول های اروپا تا اینجای کار روبرو نشود.
آژاکس-رئال مادرید دیدار سنتی فوتبال اروپا
آژاکس تیم‌ بسیار خوب و‌ منسجمی در دور گروهی نشان داد و بدون شکست به مرحله بعد صعود کرد. آژاکسی ها در مقابل بایرن در دو دیدار رفت و برگشت بازی های بسیار خوبی‌ از خود نشان دادند و امیدوار هستند این روند تداوم داشته باشد تا رئال مدافع عنوان قهرمانی را حذف کنند. رئال با دوران اوجش فاصله بسیاری دارد و در دور قبل در دو دیدار رفت و برگشت از زسکا مسکو‌ شکست خورد امیدوار است روزهای خوب از دیدار مقابل آژاکس شروع شود پنجمین قهرمانی متوال را این بار با سولاری جشن بگیرد.
لیورپول-بایرن مونیخ کلوپ و تقابل دوباره با بایرن
لیورپولی‌ها که به لطف پیروزی در روز آخر مقابل ناپولی صعود کردند شاید انگیزه اصلی شان لیگ جزیره باشد؛ ولی کلوپ بدش نمی آید کار تمام نشده فصل پیش را این فصل تمام کند و در مصاف با مونیخی ها انگیزه های شخصی بسیاری دارد. شاگردان‌ کواچ که بی شکست در این مسابقات هستند پس از نتایج پر نوسان در بوندس لیگا، کم کم دارند به دوران اوج برمیگردند. آنها اصلا نمی خواهند خیلی زود با این‌ جام‌ خداحافظی کنند و دلشان نمی خواهد که این حذف توسط کلوپ صورت بگیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.