پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یوردی کرایوف: برای دی یونگ و ده لیخت، بارسلونا گزینه مطمئن‌تری از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن است

زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
از نگاه فرزند یوهان بزرگ، دو استعداد برتر فوتبال هلند باید چیزی ورای پیشنهادهای مالی جذاب باشگاه‌ها را ببینند و تیمی را انتخاب کنند که بعدها سبک بازی‌شان با آن در تناقض نباشد.
یوردی کرایوف، پسر یوهان کرایوف به صحبت درباره آینده ماتیاس ده لیخت و فرنکی دی یونگ پرداخت.
کرایوف پسر که زمانی بارسا به طور جدی قصد استخدام او را برای مدیریت فنی یا هدایت تیم دوم داشت، هم اکنون سرمربی لیفان چین است ولی از حال و روز فوتبال اروپا و به خصوص هلند بی خبر نیست. او پس از مرگ پدرش، برای نشریه معتبر دی تلگراف هلند یادداشت می‌نوشت که به گفته خودش، مطلب این ماهش، آخرین آن خواهد بود. 
به گزارش موندو دپورتیوو، یوردی در این ستون به آینده دی یونگ و ده لیخت که به شدت مورد توجه بزرگان اروپا از جمله بارسلونا قرار دارند، پرداخته است:
وقتی باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی و پی اس جی به شما پیشنهاد می‌دهند، دیگر دغدغه‌ای به لحاظ مالی وجود ندارد. ولی فرضا منچسترسیتی را در نظر بگیرید. پپ گواردیولا مربی بی نقصی برای هم دی یونگ و هم ده لیخت است ولی وقتی پپ از سیتی برود چه؟ آیا فلسفه بازی آنها همین طور باقی می‌ماند؟ همین سوال را می‌توان درباره پاری سن ژرمن مطرح کرد. اگر مالکان فعلی باشگاه را ترک کنند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ کیفیت ترکیب پی اس جی بدون این مالکان چگونه خواهد بود؟ از این لحاظ بارسلونا اطمینان خاطر و قطعیت بالاتری به این دو بازیکن پیشنهاد می‌دهد. هر کسی مربی بارسا باشد و رئيس باشگاه هر که باشد، فلسفه بازی تیم عوض نمی‌شود. به عنوان یک بازیکن هیچ گاه آینده‌تان به مربی تیم بستگی نخواهد داشت.
به این خاطر بارسلونا به خصوص برای دی یونگ مقصدی ایده آل و منطقی خواهد بود. البته برای ده لیخت هم بارسا گزینه ایده آلی است ولی با توجه به فیزیک بدنی بسیار خوبی که ماتیاس دارد، او مشکلی برای بازی در انگلیس و آلمان هم نخواهد داشت. به زودی خواهیم دید آنها چه تصمیمی می‌گیرند. این مسئله از این جهت هم اهمیت دارد که فوتبال هلند بالاخره دوباره دارای نمایندگانی در جمع تیم‌های درجه یک دنیا خواهد بود. 
دی یونگ بابت سبک بازی خاصی که دارد، وضعیت حساس‌تری برای انتخاب مقصد خواهد داشت. فوتبال او به یک سبک مشخص و یک باشگاه مشخص می‌خورد. شخصا ترجیح می‌دهم فرنکی راهی بارسلونا شود. نه فقط به خاطر تشابه سبک بازی بارسا با آژاکس بلکه به این دلیل که تاریخ نشان می‌دهد هلندی‌ها خیلی خوب با کاتالونیا وفق پیدا می‌کنند و این یعنی سازگاری زودتر یک بازیکن با تیم و شهر جدیدش. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.