پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قهرمانی و شکست فرقی ندارد ، پپ کارش را میکند

زمان ارسال : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
در فینال جام حذفی انگلیس تیم پپ توانست واتفورد را در هم بکوبد و قهرمان بشود ، ولی چیزی که دیشب باعث تعجب شد نکاتی بود که پپ در جشن قهرمانی به استرلینگ میگفت. در حالی که تمام بازیکنان و کادر فنی سیتی در حال خوشحالی بودن ناگهان تلویزیون انگلیس پپ را نشان داد که در حال گفتن نکات تکنیکی به استرلینگ بود ، البته این اولین بار نیست که پپ این کار را میکند او پس از قهرمانی در لیگ برتر نیز همین نکات را به برناردو سیلوا گوش زد میکرد.
پپ سال اول نیز پس از پایان بازی ها فیلم های بازی سانه را به اون نشان میداد تا ضعف خود را بشناسد و پیشرفت کند. هنگامی که دیشب خبرنگار از پپ درباره این کارش پرسید پپ جواب داد:
وظیفه من است که چه در پیروزی و چه در شکست بازیکنان را راهنمایی کنم و نکات تکنیکی را به آنان بگویم تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و در آینده پیشرفت کنند.
پپ در سال ۲۰۱۶ نیز هنگامی که در بایرن بود پس از پایان بازی به سمت کیمیچ رفت و در زمین شروع به گفتن نکات تکنیکی به کیمیچ کرد.
حالا والورده رو با پپ مقایسه کنید، والورده زمان عادی هم هیچ نکته ای نداره تا به بازیکنا بگه و راهنمایشون کنه چه برسه تو موقع قهرمانی حالا خدا نکنه تیم بخواد ببازه کلا خودشو میبازه و تیم رو بدبخت میکنه.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.