پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بخش دوم ، چرا انتقال دلیخت به بارسا منتفی شد؟

زمان ارسال : پنجشنبه 27 تیر 1398
همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه رایولا از محرومیت خارج شد و دلیخت از بارسا دور شد ولی پشت این ماجرا چه چیزی پنهان بود؟ رایولا از فدراسیون ایتالیا محروم شده بود و اگر شاکیان اصلی شکایت خود را پس میگرفتند و فدراسیون ایتالیا او را تبرئه میکرد فیفا نیز او را از محرومیت خارج میکرد شاید جالب باشد تا یووه علاقه خود را زیاد کرد رایولا از محرومیت خارج شد ولی چگونه؟ یکی از شاکیان اصلی رایولا یکی از مدیران اسبق یووه بود و شکی نیست رییس یووه تمام شاکی ها را راضی کرده است تا شکایت خود را پس بگیرند .طبق گفته یکی از نزدیکان دلیخت این پیام به دست رایولا رسید او را به یووه بیار و از محرومیت خارج شو رایولا به هر شیوه مافیایی بود از محرومیت خارج شد ولی او یووه را هم دور زد اول یونایتد از نظر او پیشنهاد کمیسیون 12 میلیون یورویی یونایتد کم بود پس به سمت پاریس رفت. هنریکه پیشنهاد حق کمیسیون 14 میلیون یورویی به او داد ولی او بیشتر خواست ، هنریکه رفت و لئوناردو آمد، ناصرالخیفه و لئوناردو با حقوق زیاد و کمیسیون زیاد مخالفت کردن چون مطمئن بودن بازیکنی همچون امباپه در خواست خروج میدهد و نمیخواستن او را از دست دهند. پس رایولا او را به سمت یووه برد یک پیام از سمت بارسا به او رسید ما پیشنهادمان را میتوانیم افزایش دهیم ولی بخشی از پولت را موقع تمدید سیمونز به تو میدهیم رایولا قبول میکند و قول میدهد او را به بارسا بیاورد ولی به دلیخت میگوید بارسلونا برای تو زود است و زیر دست والورده فوتبالت نابود میشود و چند سال بعد به انجا میبرمت و از جایی که دلیخت سرنوشت پوگبا و وراتی رو ندید اینده اش رو به رایولا سپرد و اینده را ندید که بعد از دوران بارتومئو کسی به سمت او نمیرود.
باز هم حق کمیسیون خیلی زیاد رایولا

حق کمیسیون یووه به رایولا ۱۵ میلیون یورو بود و رایولا همه چیز را قبول میکند او به بارسلونا یک پیام میفرستد اگر پیشنهاد یووه را میدهید ما به بارسلونا میاییم ولی باشگاه مخالفت میکند و چند ساعت بعد دلیخت پیام میدهد حقوق یووه را بدهید رایولا را راضی میکنم ولی یپام بارسلونا راحت بود ما دیگر تو را نمیخواهیم تو همه توافقات را به هم زدی.

رایولا قرارداد را طوری بسته است که برای انتقال بعدی حداقل 21 میلیون یورو به جیب بزند و بعید است دلیخت رنگ لباس بارسا را ببیند خانواده، مسئولان آژاکس ، مربیان بزرگ به او پیشنهاد دادند که بارسلونا بیاید و حرف رایولا را گوش ندهد چون امسال به بارسلونا نیایی دیگر هیچ وقت به بارسا نخواهی رفت و رییس بعدی شعار پیشنهاد بارسا رد کنی دیگر جایی در بارسا نخواهی داشت را دنبال خواهد کرد.

شاید یووه در دفاع سودکرده باشد و بارسلونا حسرت بخورد ولی پشیمان اصلی دلیخت خواهد بود و بعد یووه بازیکنانی همچون دیبالا پیانیچ داگلاس کاستا و ... به زودی ساز جدایی خواهند زد حقوق انها زیر 10 میلیون یورو است و نمیتوانند تحمل کنند که یک بازیکن در سال اولش 12 میلیون یورو خواهد گرفت همان مسئله ای که ناصرالخلیفه نخواست امباپه برود و بارسلونا هم نخواست با این این کار در رختکن تشنج ایجاد کند همان کاری بعد از دمبله و کوتینیو مجبور شد حقوق ها را بسیار بالا ببرد و شاید برای این بود که پیشنهاد اخربهترین پیشنهاد بود.
حتی در روزهای اخر نیز بارتومئو با خواسته های رایولا موافقت کرد ولی رایولا بیش از ۱۵ میلیون یورو خواست که یک خواسته عجیب بود.

قطعا این رابطه تاریک بارسلونا با رایولا سر سیمونز تاثیر دارد .

باید دید بعد از بد قولی رایولا چه بلایی سر سیمونزی خواهد امد که بدون شک از حالا از بیشتر هافبک های بارسلونا بهتر است ، البته طبق توافقات صورت گرفته قرار است قرارداد تمدید شود و بعدا دکمه این رو بزنن و احتمالا مندس رو به جاش بیارن

در جریان هستید که این حرومی چه جور به دنیا اومده؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.