پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازی جوانمردانه؟!

زمان ارسال : دوشنبه 1 بهمن 1397
بعد از بازی دیشب و گل دوم بارسا به لگانس، ظاهرا رئالی ها به تصمیم داور برای قبول کردن این گل اعتراض داشتند. من به شخصه درست بودن یا نبودن گل را به داوران حرفه ای واگذار می کنم؛ اما برایم جالب است که طرفداران رئال از اشتباهات داوری گلایه می کنند!
تصویر بالا مربوط به فینال لیگ قهرمانان سال قبل است. دقایقی قبل از آنکه گلهای دوم و سوم رئال بخاطر بی دقتی و اشتباهات دروازه بان لیورپول « لوریس کاریوس» وارد دروازه شود. همان طور که در تصویر مشخص است، « سرخیو راموس» با آرنج خود ضربه ای به سر کاریوس می زند که باعث گیج شدن و در نتیجه از دست دادن تمرکز دروازه بان می شود. شدت ضربه به حدی بود که کاریوس چند روز بعد از بازی فینال همچنان احساس سرگیجه می کرد. این موضوع وقتی عجیب تر می شود که هنگام بازی ، وقتی کاریوس سعی می کند به داور توضیح بدهد که چه اتفاقی افتاده، تیم داوری حرفهای دروازه بان لیورپول را جدی نمی گیرد و حتی موضوع را بررسی نمی کند.
مطمئنا همه شما درمورد خطای واضح راموس به روی محمد صلاح نیز می دانید. خطایی که نزدیک بود منجر به از دست رفتن جام جهانی برای صلاح شود.آن خطا هم از راموس بود و مجازات خاصی را شامل حال بازیکن و تیم رئال نکرد.
حال تیمی که با خطاهای واضح ( و البته بدون مجازات ) توانسته یک جام مهم را تصاحب کند، به گل سالم بارسلونا ایراد می گیرد!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.