پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کودک درون دمبوز برای بارسلونا گریه می کند؟!

زمان ارسال : سه شنبه 8 آبان 1397
عثمان دمبله شگفت انگیز بورسیا دورتموند برای مدتی طولانیست که دیگر به هیچ عنوان خودش نیست، او خیلی زودتر از حد تصورات فراموش شد و از جمع ستارگان جوان دنیای فوتبال کنار رفت، چرا که به نظر می رسد او ظرفیت چنین ترقی بزرگی را نداشت.



قطعا از سیگنال ایدونا پارک تا نیوکمپ تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند شرایط را برای هر ستاره ای تغییر دهد، اما مسئله دقیقا در آخرین کلمات جمله قبل خلاصه می شود! ستاره! آیا واقعا دمبله یک ستاره بود؟ او آیا برای جمع بزرگان آبی و اناری ها کافی بود؟!


با گزارش هایی که از بارسلونا به گوش می رسد، می توان متوجه شد که دمبوز فرانسوی از زمان حضورش در نیوکمپ تلاش را به طور کامل فراموش کرده است، بی نظمی های مکرر و سرپیچی از قوانین باشگاه و سر به هوا بودن او باعث شده است تا نه تنها ارنستو والورده، بلکه مدیران ارشد بلوگرانا ها از او قطع امید کنند و قید 150 میلیون یورو ناقابلی که برای او هزینه کرده بودند را بزنند و ضرری بزرگ را به جان بخرند!



هیچ باشگاه بزرگی متحمل چنین شرایطی هرگز نخواهد شد، مگر آنکه دیگر هیچ راه حلی وجود نداشته باشد! همانند اتفاقاتی که ماریو بالوتلی را از عرش آسمان به زمین گرم کوباند تا او بواسطه غیر حرفه ای بودنش به دست خود آینده اش را نابود کند و بهترین فرصت های طلایی را از خود بگیرد!





دمبوز فرانسوی عملا راه او را دنبال می کند! قطعا هنگامی که بارسلونا اعلام کند او در لیست فروش قرار گرفته است بزرگ ترین خریدارش المپیک مارسی خواهد بود آن هم با مبلغی اندک! هچرا که هیچ باشگاهی حاضر نخواهد شد او را با رقم گزاف 150 میلیون یورو خریداری کند، زیرا او به هیچ عنوان با عملکرد یکسال اخیرش نشان نداده است ارزش این اعداد و ارقام را دارد! از سویی دیگرل خیلی ها او را از همین حالا یک مهره تمام شده می نامند که این مسئله خود دردسری بزرگ برای دمبله است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.