پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زلاتان: این دیدار نبرد لئو مسی- پل پوگبا است

زمان ارسال : سه شنبه 20 فروردین 1398
زلاتان که سابقه بازی کردن و درخشش در هر دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد را در گذشته در کارنامه خود داشته، معتقد است این دیدار رقابتی بین بازیکنان تعیین کننده دو تیم، یعنی لیونل مسی و پل پوگبا خواهد بود.

زلاتان گفت: "رقابت بارسلونا و منچستریونایتد یک دیدار فوق العاده بین دو باشگاه بزرگ است. هر دو تیم تاریخچه ای غنی داشته، بازیکنان بزرگی دارند و تماشای بازی آنها لذت بخش است. تردیدی نیست که مسی سرنوشت بازی ها را رقم می زند اما پل پوگبا نیز چنین نقشی در یونایتد دارد.

علیرغم تمامی تفاسیر، از نظر من این دیدار رقابتی بین مسی و پوگبا است. اگرچه فوتبال یک ورزش دسته جمعی محسوب می شود، اما این بازیکنان تفاوت ها را ایجاد خواهند کرد و نبرد آنها برای من جالب خواهد بود.

دوران حضورم در بارسلونا؟ به نظر من ما در آن مقطع بهترین تیم در جهان بودیم. هر کجا که در کنار دیگر بازیکنان می رفتیم، مردم به ما احترام می گذشتند و بازی کردن در بارسلونا برایم لذت بخش بود."
به نقل از آس، زلاتان ایبراهیموویچ درباره دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مهاجم سوئدی که سابقه حضور در هر دو تیم را دارد در رابطه با این بازی گفت: دو باشگاه بزرگ برابر هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم تاریخ غنی دارند. دیدن بازی این دو تیم جذاب است و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در هر دو تیم بازی می‌کنند. خواهیم دید در این روز چه کسی قوی‌تر خواهد بود.

زلاتان حضور لیونل مسی و پل پوگبا را در این بازی برجسته کرد و گفت: مسی در هر دیداری که حضور داشته باشد آن بازی متفاوت است و در رابطه با عملکرد پوگبا در یونایتد هیچ رازی وجود ندارد.

مهاجم سوئدی در پایان اظهار کرد: با وجود این که فوتبال یک بازی گروهی است اما این دیدار تقابل مسی و پوگبا خواهد بود. در چنین بازی‌هایی تیم مهم است و نه فرد. با این حال این دو بازیکن تفاوت‌ها را رقم خواهند زد. جدال جذابی خواهد بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.