پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکلاسیکو های اینده رعال مادرید

زمان ارسال : سه شنبه 23 بهمن 1397
رئال‌مادرید

مارکو آسنسیو، ۲۳ ساله
کهشکانی‌‌‌‌‌‌‌ها برای جذب این ستاره بی‌‌‌‌‌‌‌بدیل تنها ۴ میلیون یورو به باشگاه «مایورکام» پرداخت کردند و حالا همگان معتقدند که ارزش او به هیچ عنوان کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو نیست. مارکو البته در این فصل در ترکیب رئال کمی دچار افت شده اما کدام ستاره بزرگ را می‌‌‌‌‌‌‌شناسید که چنین شرایطی را تجربه نکرده باشد؟ بعید است طرفداران بارسلونا و رئال گل تماشایی او را فراموش کنند.



دنی سبایوس، ۲۲ ساله
هافبک آندولسی، به بهترین شکل ممکن سیاستِ جدید نقل‌‌‌‌‌‌‌وانتقالات باشگاه رئال مادرید مبنی بر خرید جوانان آینده‌‌‌‌‌‌‌دار را به تصویر می‌‌‌‌‌‌‌کشد؛ مادرید برای جذب سبایوس تنها ۱۶ میلیون یورو به حساب بتیسی‌‌‌‌‌‌‌ها واریز کرد. او علیرغم اینکه تحت نظر «زین‌‌‌‌‌‌‌الدین زیدان» به ندرت به کار گرفته می‌شد اما توانست به تیم ملی اسپانیا راه پیدا کند و این فصل نیز با نظر مثبت «سانتیاگو سولاری» به ترکیب کهکشانی‌‌‌‌‌‌‌ها راه یافته است.



مارتین اودگارد، ۲۰ ساله
تنها ۱۶ سال سن داشت که رئال مادرید موفق شد در رقابتی بسیار سخت با باشگاه‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ دنیا، ستاره نروژی را به پایتخت اسپانیا منتقل کند، ستاره‌‌‌‌‌‌‌ای که حسابی نامش سر زبان‌‌‌‌‌‌‌ها افتاده بود و کهکشانی‌‌‌‌‌‌‌ها برای جذب او تقریباً تمام غول‌‌‌‌‌‌‌های اروپا را شکست دادند. اودگارد پس از درخشش در تیم دوم رئال با تصمیم سران تیم، به صورت قرضی به باشگاه «ویتسه آرنهم» قرض داده شد تا استعدادش را تکمیل کرده .



وینیسیوس، ۱۸ ساله
او که به ندرت در تیم نخست فلامنگو به کار گرفته می‌شد، از نظر استعدادیابان مادریدی، یه جواهر گران‌‌‌‌‌‌‌قیمت تشخیص داده شد و به همین دلیل نیز بود که باشگاه رئال مادرید برای جذبش حسابی دست به جیب شد و ۴۵ میلیون یورو هزینه کرد. ستاره برزیلی اکنون به یکی از بازیکنان کلیدی تیم در همین ۱۸ سالگی تبدیل شده و نشان داده که ارزش پرداخت این پول را داشته است.



رودریگو، ۱۸ ساله
درست مانند وینیسیوس، رئال برای سفیدپوش کردن رودریگو نیز ۴۵ میلیون یورو از خزانه‌‌‌‌‌‌‌اش خارج کرد. البته او هنوز در باشگاه سانتوس توپ می‌‌‌‌‌‌‌زند و به جمع کهکشانی‌‌‌‌‌‌‌ها افزوده نشده اما در تابستان راهی «والدبباس» خواهد شد. او همین اواخر نامش را در بین «نامزدهای بهترین بازیکن جوان جهان» ثبت کرد و رقابتی بسیار تنگاتنگ با «کیلیان امباپه» داشت.



براهیم دیاز، ۱۹ ساله
براهیم آخرین خرید جدیدِ مادریدی‌‌‌‌‌‌‌هاست، خریدی که برای انتقالش به سانتیاگوبرنابئو ۱۷ میلیون یورو به حساب باشگاه منچسترسیتی در زمستان واریز شد و توانست خیلی زود تجربه حضور در ترکیب اصلی رئال را به کارنامه حرفه‌‌‌‌‌‌‌ای خود اضافه کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.