پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری؛ موندو: بتیس قید رافینیا آلکانتارا را زد و به جای او لو سلسو را به خدمت می‌گیرد

زمان ارسال : جمعه 9 شهریور 1397
رافینیا به خواسته‌اش نمی‌رسد.

رئال بتیس در آخرین لحظات قید خرید رافینیا آلکانتارا را زد.

به گزارش mundodeportivo، بتیس از چند هفته پیش به طور جدی به جذب قرضی رافینیا ابراز علاقه کردند. مذاکرات در ابتدا به خوبی پیش نرفت چون پیشنهاد این تیم به هیچ عنوان خواسته‌های بارسا را برآورده نمی‌کرد. با درخواست جدایی رسمی رافینیا، بتیس دوباره مذاکراتش را شدت بخشید و رقم پرداختی برای جذب قرضی رافینیا را افزایش داد. منتهی این باشگاه همواره بر اختیاری بودن بند خرید دائم رافینیا تاکید می‌کرد.

این در حالی است که بارسا از ابتدا اعلام کرده بود که رافینیا را به تیم دیگری قرض نمی‌دهد و تنها با یک بند خرید اجباری و نزدیک به 30 میلیون یورویی، با فروش هافبک برزیلی‌اش موافقت خواهد کرد. بتیس نتوانست این خواسته را برآورده کند و بارسا هم پیشنهاد آنها را رد کرد. آندلسی‌ها قید جذب رافینیا را زدند و در ساعات اخیر با پاری سن ژرمن برای جذب قرضی و با بند اختیاری لو سلسو به توافق اولیه رسیده‌اند. لو سلسو جایی در برنامه‌های توخل ندارد و ظاهرا بند خرید اختیاری او حدود 30 میلیون یورو است.

اگر در ساعات باقی مانده چرخش ناگهانی به وجود نیاید، باید دید انگیزه بارسا از رد کردن این پیشنهاد چه بوده است. گفته شد که بارسا برای رافینیا شرط گذاشته که برای جدایی، ابتدا باید قراردادش را تمدید کند. شاید گروه سخت بارسا باعث شده مدیران قید فروش او را بزنند یا شاید هم تیمی دیگر - بنفیکا - با پیشنهادی بهتر سراغ این بازیکن آمده است. خیلی زود همه چیز مشخص خواهد شد. امروز روز آخر نقل و انتقالات تابستانی است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.